leuke contacten

Hoi Denise,

Ik kom uit Almere en ben 38 jaar. Heb jaren in Harderwijk op de camping gestaan. (de konijnenberg) en kwam daardoor wel regelmatig in Ermelo. 'k Ben 16 weken zwanger van mijn 2e kindje, ik heb al en dochter (Margo) van 6,5 jaar.

Greetz Esz

Hoi Esz

De konijnenberg ken ik wel. Ik kwam eigenlijk nooit in ermelo alleen om naar school te gaan. Maar ben wel blij dat ik nu weer terug ben op mijn plekje. Hoe gaat je zwangerschap nog veel last gehad van misselijkheid enzo. Bij mij begint nu een beetje de misselijkheid af te nemen.

Groetjes

hee..
hier ook iemand die (dicht bij) zutphen woont..
ben eigenlijk geen april mama.. maar 1 mei uitgerekend.. dus het zou maar zo toch een april kindje kunnen worden..
groetjes!

hoi Denise,

Nee helemaal niet misselijk geweest gelukkig, bij mijn eerste ook niet trouwens. Voorlopig verloopt alles nog zoals bij mijn dochter. Helaas ook weer vroeg naar de fysiotherapeut in verband met bekkeninstabiliteit. Heb mijn eerste behandeling er al weer op zitten. Wel ben ik nog steeds moe, hoop dat dat snel afgelopen is.
Ik mis de konijnenberg helemaal niet hoor, het is zo veel werk om een stacaravan bij te houden! Het werd voor ons echt een opgave dus toen hebben we hem maar verkocht. Harderwijk is nog steeds wel erg leuk, we zijn er wel nog te vinden om even lekker een hapje te eten of voor het dolfinarium natuurlijk.

Greetz!!

hoi Denise,

Nee helemaal niet misselijk geweest gelukkig, bij mijn eerste ook niet trouwens. Voorlopig verloopt alles nog zoals bij mijn dochter. Helaas ook weer vroeg naar de fysiotherapeut in verband met bekkeninstabiliteit. Heb mijn eerste behandeling er al weer op zitten. Wel ben ik nog steeds moe, hoop dat dat snel afgelopen is.
Ik mis de konijnenberg helemaal niet hoor, het is zo veel werk om een stacaravan bij te houden! Het werd voor ons echt een opgave dus toen hebben we hem maar verkocht. Harderwijk is nog steeds wel erg leuk, we zijn er wel nog te vinden om even lekker een hapje te eten of voor het dolfinarium natuurlijk.

Greetz!!

Hoi esz

Ik ben wel steeds misselijk geweest maar begin nu eindelijk een beetje op te knappen. Had eerst medicijnen voor de misselijkheid maar die heb ik nu aan de kant geschoven en doe vanaf zaterdag zonder. Maar ben wel 's morgens voordat ik de kleine jongen naar school moet brengen misselijk en soms nog spugen ook. Erg vervelend.
Ja een stacaravan is veel werk met schilderen enzo. Ik ga naar Harderwijk als ik kleren moet hebben voor de kleine maar verder eigenlijk weinig. Woon nu valkbij het dorp in ermelo dus dat is vaak makkelijker en gratis parkeren hahahaha.
Maar het dolfinarium ben ik al lang niet meer geweest denk dat ik daar maar binnenkort weer eens heen moeten gaan hahaha.

Groetjes

misschien een mama-club east-side oprichten, haha.

En poluytrewq (moest even goed kijken hoor!) ik ben ook geen april mama, maar een november mama. dat maakt dus niets uit.

Waar woon je dan?

Terug
Bovenaan