Leuke dag gehad...

Lieve meiden,

Gister een hele nare dag gehad, de hele dag op de bank gelegen, misselijk, moe en heel slap. Maar vanochtend redelijk goed opgestaan en dus genoten van het mooie weer, wat is dat toch zalig! :)

We zijn niet de stad (Den Haag of A'dam) in geweest maar we zijn lekker wezen shoppen bij een hele grote baby winkel! Wat is dat toch leuk!
We hebben al wat dingetjes gekocht: thermobadje, hydrofiel luiers, monddoekjes, Avent starters pakket etc.....Heel leuk om alvast wat idee-tjes op te doen. Ook wat info opgevraagd wbt een tweelingenbox enzo dus we zijn weer wat wijzer.

Zometeen proberen wat te eten en morgen ochtend vroeg weer naar het ziekenhuis voor de 2de echo. Ben heeel benieuwd of onze 2 ukkies goed zijn gegroeit :)

Fijne koninginnen avond! Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?

Liefs Lynn.

Hier hetzelfde, gister echt een rot dag met alleen maar in bed liggen. Vandaag echter na het ontbijt ging het zo goed dat ik zelfs de voortuin heb gedaan, een oranje tompoes heb gegeten en zelfs pizza als avond eten naar binnen heb gekregen. Merk nu wel dat de misselijkheid weer komt. Ook wel weer een geruststellende gedachten.

Leuk dat babyshoppen. Ik wil ook de adventfles hij is mijn vriendin zeer goed bevallen. Dit soort leuke winkel momenten komen er nu steeds meer. Jippie.

Verder ben ik erg zenuwachtig voor morgen. Zullen we wat kunnen zien......... Volgens mij hebben wij tweeën en nog iemand een echo. Erg leuk en ik hoop morgen van alle kanten goed nieuws.

Hey Essie,

Goh....dat jij eigenlijk gister ook zo'n dag hebt gehad, echt niet fijn he? Maar goed dat we vandaag een beetje fitter waren :) Heb vanmiddag bij thuiskomst wel 2 uurtjes liggen slapen, was na dat shoppen redelijk afgemat. Haha!

Spannend meid! Morgen jullie eerste echo? Dan is het extra spannend en natuurlijk ga je een super echo tegemoet. Voor ons is het de 2de echo en volgens mij moet anna-lovely ook voor een echo, dacht ook de eerste.....Hoe laat mag je? Hoop een beetje vroeg, anders zit je de hele dag in spanning.

Schrijf je morgen even een topic hoe het is geweest?
Fijne avond! Liefs

Hey meiden!

Wat spannend een echo morgen :). Ik hoop echt dat er mooie hartjes kloppen!

Lynn, zwanger van een tweeling?! Ik zit hier nog maar sinds gister dus nog niet volledig op de hoogte, maar wat gaaf! Mijn zusje en broertje zijn ook een tweeling :).

Leuk he al het shoppen! Voor mij ook nog recent geleden, ha ha! Als deze zwangerschap goed gaat hoef ik maar weinig te hebben, want we hebben nog alles! Misschien als het een jongetje wordt, toch maar wat kleuren aanpassen, hi hi.

We zijn vandaag naar Delft geweest en nog een stuk gewandeld in de Delftse Hout (natuurgebied). Heerlijk genoten van de zon. Ik merk nu toch ook wel dat ik iets vermoeider ben, maar dat kan ook door de slechte nacht komen. Toch een beetje liggen piekeren over hoe alles moet met twee kleintjes zo achter elkaar!

Hoe ver zijn jullie eigenlijk in de zwangerschap?

Liefs

Fijn dat je je vandaag beter voelde!
Leukk dat babyshoppen!!
Ik heb vandaag ook een rustige dag gehad... Even over de rommelmarkt gelopen :) en toen lekker van de zon genoten! Heerlijk dat weer!!

Succes en heel veel plezier morgen bij de echo!

Wij moeten nog één weekje wachten...

Liefs San

@december 2011 mama: ja, zwanger van een een-eiige tweeling! :) We hebben 2 weken geleden de eerste echo gehad en er klopte 2 kleine, mooie hartjes! Ik ben zelf ook een tweeling en het zit zowel bij mijn man als bij mij in de familie maar de kans was daardoor niet extra groot, we hebben IUI gehad en tijdens de inseminatie was er maar 1 eitje dus mijn lichaam heeft dit zelf gedaan..... Ik zit nu in m'n 10de week (9+2) dus het blijft nog ff spannend! Zal zeer waarschijnlijk in November bevallen (tweelingen zwangerschap houden ze vaak op 37 wkn)

Meid, het komt echt wel goed met 2 kleintjes. Ja, het zak druk zijn, misschien heeeel druk maar ik geloof echt dat het zichzelf wel wijst. Je wordt denk ik ook steeds handiger.....Ik ken veel mensen met tweelingen en ook mensen met meerder kindjes met weinig leeftijdsverschil en ook daar gaat het prima dus bij jullie komt het ook helemaal goed maar begrijp dat je piekerd.

@San: lekker he, dat mooie weer? Zijn we wel aan toe! Geeft ook iets meer energie :) Nog wat leuks gescoort op de rommelmarkt? Hangt altijd zo'n gezellige sfeer.

Heb je volgende week je eerste echo? Ben het ff kwijt, sorry! Spannend hoor! Hoop dat de week voorbij vliegt voor je, wachten duurt dan heel lang.

Terug
Bovenaan