Leuke dag gehad...

Hey meis, ik zag je reactie al bij zwanger worden,..ja dejavu en hopelijk raak,..mn zwangerschapstesten zijn al onderweg( besteld) hahahaha.Heb Goeie moed,...alhoewel af en toe de angst dan weer toeslaat!!!!
Ik las bij ,weet ff niet meer bij wie, dat je al in de 10de week zit!!!
Grweldig zeg!!!Wat gaat het hard!
Ik weet nog hoe we toen op zwanger worden zaten...De weken gaan zo hard!
Hopelijk ga je misselijheid minder worden!!!Ik mis het dec. forum heel erg!!!Kan er maar geen afscheid van nemen en elke dag nadat ik op zwanger worden, zit,niet laten om toch ff te spieken!!!!Dec. is echt een leuk forum geworden, maar ook veel mk, als ik het zo een beetje bij had gehouden!
Maargoed,...hopelijk is het deze maand raak en blijft alles goed zitten.
Lief dat je aan me denk, je bent echt een super schat!Ik denk ook vaak aan jou, heel vreemd want ken je niet eens, maar voelt zo vertrouwd!
Heel, echt, heel veel plezier en genietse morgen bij je echo!Ik lees het wel opt forum!
Liefs nance

Je krijgt inderdaad wat meer energie van dit weer :)
Niets gescoort op de rommelmarkt, was gewoon even gezellig!
Volgende week is onze tweede echo.
Ben dan 10+2 wk. Hoop ook dat de week voorbij vliegt ;)

Laat je morgen weten hoe je echo was?!

Liefs San

Whahaha leuk de eerste babyaankopen!!! Het blijft altijd leuk!! En idd overal zie je zwangere vrouwen en kleine baby's...

Ik wil niks kopen voor de 12 weken maar ben al 2 keer met mijn dochter door de prenatal gelopen.. En dan zegt ze mama we moeten wel een speentje kopen he? En als ik dan zeg nee nog niet dan krijg ik als antwoord oh nee we moeten eerst weten of het een broertje of zusje wordt!!!!

Heel veel plezier met alle aankomende shop momenten!!!

liefs

Terug
Bovenaan