Herkenning alom. Ik ga meestal naar buiten. Dat is makkelijk omdat de kleinste dan in de wagen kan slapen, als het haar uitkomt en de oudste en ik dus iets meer vrijheid hebben. De variatie is niet enorm"naar het park stokjes zoeken en door het zand slepen, eendjes kijken bij de vijver, speeltuintjes in de buurt en eindeloos van de glijbaan en in het zand, kinderboerderij is altijd leuk, grasveld met bal en [pakkertje spelen...
En het kost allemaal niets. Hooguit een bijdrage voor de kinderboerderij.
Je moet er alleen voor naar buiten. Misschien dat het wel scheelt of je een jongen of meisjes peuter hebt en hoe oud ze zijn. Ik heb een jongetje van 21 maanden die het liefst de helke dag stoeit.
Ik vraag me wel af hoe dat straks moet als mijn dochtertje ook zo oud is. Ik hoop dat zij ook een beetje actief is en dit soort dingewn leuk vindt. we zullen zien...
greet
En het kost allemaal niets. Hooguit een bijdrage voor de kinderboerderij.
Je moet er alleen voor naar buiten. Misschien dat het wel scheelt of je een jongen of meisjes peuter hebt en hoe oud ze zijn. Ik heb een jongetje van 21 maanden die het liefst de helke dag stoeit.
Ik vraag me wel af hoe dat straks moet als mijn dochtertje ook zo oud is. Ik hoop dat zij ook een beetje actief is en dit soort dingewn leuk vindt. we zullen zien...
greet