Leuke ideeen hoe te vertellen dat je zwanger bent?

Hallo

Ik ben net zwanger van ons tweede kindje. Ben nu bijna 6wk en ik zoek nog een leuke manier om het blijde nieuws aan de opa's en oma's en ooms en tantes te vertellen. Bij de eerste hadden we een fotolijstje met daarin de tekst hoera jullie worden weer opa en oma erin. Nu wil ik iets anders maar weet niet wat.

groetjes Bianca

hoi misschien is het een leuk idee om ze een kadootje te gevenwaar je wel of niet iets indoet maar als je het dan geeft dat je er bij zegt dat ze het pas over 7 en halve maand mogen open maken en dan kijken of ze dat snappen groetjes ingrid

Hoi hoi,

Ben ook zwanger van de tweede! Wij hebben het zo verteld!

We hebben een t-shirt gemaakt met Big Sister erop voor onze eerste spruit! Eerst hadden de opa's en oma's helemaal niks door, maar ineens: Verrassing!!!

Allereerst van harte gefeliciteerd!!!

Misschien is het leuk om een rijstekorrel in een mooi doosje te leggen en dan aan je ouders te geven. En dan zullen ze eerst raar kijken en dan kunnen jullie zeggen: zo groot is jullie kleinkind nu.....

Ik vond dit zelf zo'n leuk idee...

Geniet ervan

@ Spruitjeopkomst,

Zo doen wij het dus ook ( met de kerst) alleen hebben we alletwee moeders  ( van de vaders is er al 1 overleden en de andere nagenoeg blind)  die geen engels kennen, dus ik heb op het shirt maar voluit gezet: IK WORD GROTE ZUS! Hi hi, duidelijker kan niet volgens mij.

Toen ik zwanger was, en we waren wij de vk geweest met een week of 10 waren we zo blij dat we meteen door gereden waren naar onze ouders.
Zo zou ik het nu niet meer doen.
Wij zijn nu een een half jaar bezig om weer zwanger te raken, maar ik weet nu al hoe ik het wil gaan vertellen:
Ik wil een kopie van de echo in een fotolijstje doen, en dat inpakken en geven.

Hallo allemaal

Bedankt voor de reacties! We weten nu hoe we het gaan vertellen. Mijn vriend had een leuk idee. We vertellen het tegen de ouders en broers en zussen met kerst. Ben dan wel pas 6,5 week,maar anders word het toch moeilijk plannen wanneer we het dan moeten vertellen. We zeggen wel dat ze het nog even stil moeten houden voor de rest van de wereld, tot na de eerste echo. Maar mijn vriend had als idee om ze een kerststukje te geven met een kaartje erbij met onze namen en een vraagteken voor de baby. Kijken of ze het zien.

Essie gefeliciteerd!!! Wat je nu moet doen? Nou je kunt de huisarts bellen om te vertellen dat je zwanger bent, of als je nog twijfels hebt daar nog een test laten doen, maar mijn arts zegt dat de thuistests net zo betrouwbaar zijn dus ik hoefde niet te komen. Ik weet niet hoever je bent? Dit kun je bereken vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik heb nu alvast een afspraak gemaakt bij de verloskundige en heb me al aangemeld bij moeders voor moeders maar dat is persoonlijk of je dat wel of niet doet. Verder hoef je niet veel te doen, Wel letten op wat je eet. En genieten!!!!

Gr Bianca

Terug
Bovenaan