Leuke ideeen hoe te vertellen dat je zwanger bent?

hallo,

natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!
wij hebben ook al een zoontje en ben nu 10wk zwanger van de tweede..
wij hebben ons zoontje een t-shirt aangedaan met de tekst
"straks ben ik niet meer in mijn eendje" en dan ook echt een plaatje van een eendje we kregen erg leuke reactie's vooral omdat ons zoontje het eendje herkende dus hij maakte het vaak zelf af.....ha ha (besteld bij funnshirt)

in ieder geval heel veel plezier met het vertellen van het grote nieuws!!!

xxx

Van harte!

Ik had voor de broer van mijn vriend een rompertje met daarop: oom ... en tante... en daar de uitgerekende datum bij, en dit in een fotolijstje gedaan.

Voor mijn ouders het boekje van nijntje die gaat logeren bij oma en opa Pluis met hierin een gedichtje.

Succes!!

Hallo allemaal,

Van harte iedereen!
Ik heb een shirtje besteld, met daarop de tekst  Hollands Next Top Mammie. (tekst is een beetje onderaan het shirt)
Deze trek ik aan en dan kijk ik of ze het door hebben. Mijn moeder en schoonmoeder zijn allebei in februari jarig en dan ben ik 3 maanden. (hopelijk)
Ik kan niet wachten tot februari!

Groetjes

Hoi Allemaal,

Wij hebben het de volgende dag gelijk aan de ouders verteld, heb een hele avond moeten 'liegen' voor mijn gevoel, want ze wisten dat we ermee bezig waren en ze belde nog om te vragen of ik ongi was geworden dus toen heb ik doodleuk JA geantwoord heel treurig haha..

Vervolgens hebben we een gedichtje gemaakt dat ze opa en oma worden en in mei hun kleinkind verwachten. En een speentje ingepakt, en ja toen viel het kwartje wel..
Bij mijn schoonmoeder ook een gedichtje en een speentje.
Bij de broer van mijn man hadden we ook het gedichtje in een fotolijstje gedaan alleen hun waren zelf ook zwanger, dus hun dachten dat het een gedichtje was voor hun babytje, dus duurde even voor het kwartje viel, maar uiteindelijk is het toch echt gevallen haha!

Liefs Maaike

Hoi,

al een beetje laat voor een tip, maar misschien nog nuttig voor anderen:

Wij hebben het met kerst (13w) zo verteld: voor elk koppel (de grootouders x2 en tante+nonkel x 3) had ik een EHBL-koffertje gemaakt: een 'Eerste Hulp Bij Logeerpartijtjes-koffertje'. Daarin zat een bordje, lepeltje, 2 (naar mijn gevoel) piepkleine pampertjes, een knuffeltje, een speentje, een slabbetje en een CD met liedjes van jip en janneke. Het koffertje was trouwens ook van J&J.

Ik had alles gekocht in de Hema. De reacties waren super! Mijn schoonzus zei tegen mijn broer: nu moeten we direct de logeerkamer gaan schilderen! (ze zijn net verhuisd). Hihi, ze hebben nog 6 maand :).

Wij hebben voor Daniel een t-shirt gemaakt(zelf met textielstift) met de tekst: Ik word een grote broer. Daar een foto van gemaakt en doorgemaild. Dit omdat onze ouders niet naast de deur wonen en we het ze gelijktijdig wilden laten weten. We belden wel dat ze even hun mail moesten checken :)

Terug
Bovenaan