leuke ideen

Hoi

Wij zijn onze dochter van anderhalf aan het leren om te zeggen dat ze de zus wordt. Als ik nu aan haar vraag wat ze wordt. Dan zegt ze zus. We zijn nog wel bezig dat ze het duidelijker zegt, maar het lijkt me echt leuk als zij het nieuws op deze manier brengt.

Groetjes Ria
 
Misschien kun je een t-shirtje (laten) bedrukken met de tekst:
Ik ben stoer want ik word een grote broer. Of grote zus/broer,    of iets dergelijks. (weet ook niet of je een zoon of dochter hebt) En dit je kleintje aandoen als je het ergens wil gaan vertellen, lijkt me een leuke binnenkomer.
 
Hoi,

Onze zoon is nog maar net 1 als wij het gaan vertellen en die zal het dus niet kunnen zeggen, maar wij gaan hem wel ervoor 'gebruiken'.
We trekken hem een t-shirtje aan met daarop de tekst 'Hoera, ik word een grote broer!'
Die hint komt vast wel over toch ?
(volgens mij wordt het wel veel op deze manier gedaan)

Voor de mensen die we het niet persoonlijk kunnen vertellen (ver weg bijvoorbeeld) zetten we een link op de site van onze zoon en daar hangt dan een pagina achter met  SURPRISE o.i.d. en dan helemaal in  het roze/blauw waar de baby dan een klein verhaaltje 'verteld'.
Sturen we mailtjes dat de site is gewijzigd en er een nieuw item is toegevoegd. En dan maar wachten op reacties .

Groetjes,
Marije  
 
Hoi Kaat,

Wij hebben een dochtertje van bijna 2 jaar.
Ik had op www.funprints.nl een t-shirtje besteld.
Op de voorkant stond: Ik heb een leuk bericht, vandaar dit gedicht en wat dat bericht zal wezen kunt u op de achterkant van mijn shirtje lezen.
Op de achterkant: Ik word iemands zusje want ik krijg namelijk een brusje.
Het werd binnen 3 werkdagen thuisbezorgd en iedereen was razend enthousiast en ze vonden het allemaal erg origineel.
Succes ermee.

Groeten van ons
 
hoi......

wij hadden ook een t-shirt bij onze dochter aangetrokken met de tekst...
(voorkant) KRIJG IK GEEN DIKKE KUS.....(achterkant) WANT IK WORD EEN GROTE ZUS.
ik heb het zelf gemaakt want je heb ook speciaal printerpapier om t-hirts mee te bedrukken met behulp van de strijkijzer.
dus bij de opa's en oma's was de eerste reactie dat ze haar dus een dikke zoen gaven en eigenlijk pas begrepen waarom nadat ze zich had omgedraaid.
was wel een erg grappig gezicht als je dan die gezichten zag.
dus dat was een geslaagde actie.

groetjes brennie
 
Ik heb een digitale foto genomen van de positieve zwangerschapstest en die per e-mail doorgestuurd naar mijn ouders en zusjes. En dan onmiddellijk gebeld natuurlijk dat ik een leuke foto had doorgemaild... De eerste vraag was:"Wanneer is die foto gemaakt?" Ze dachten namelijk eerst dat het de positieve test was van mijn eerste zwangerschap. Maar toen ik zei:"een paar uur geleden", viel de euro wel.
 
Terug
Bovenaan