leuke ideen

Hoi,

Er heeft hier ook al eens een keer iets over gestaan.
Volgens mij stond daar een leuk idee bij met een foto van een beschuit en dat dan in .....2005/2006 bekend werd welke kleur muisjes erop kon.
Kun je natuurlijk ook doen: je ouders/ schoonouders uitnodigen op de koffie en dan beschuit met beide kleuren muisjes serveren. Snappen ze vast ook wel toch?!

Groetjes,
Marije
(laat je nog even weten hoe je het gaat doen/ hebt gedaan?)
 
Ha Kaat.
Wij zijn zwanger van onze eerste. Morgen gaan we naar de verloskundige toe en vrijdag en zaterdag willen we het gaan vertellen aan de ouders.
Als eerst laten we een liedje horen van Marco borsato... 'slaap maar' . Zelf zijn we heloemaal dol op dat liedje. als de ouders het daarna door beginnen te krijgen geef ik ze een EHBO koffertje. (Eerste Hulp Bij OPpassen) Daarin stop ik een luier, knuffel, enz. Wij zijn reuze benieuwd hoe ze gaan reageren... Ik laat de reactie wel achter op dit forum van het weekend.
Ik wens je veel succes met verzinnen, en veel plezier met het vertellen.
Oh ja, wat ik ook een leuk idee vond was van 'Doortje'. Zij had een verjaardag thuis en vroeg aan het bezoek wat voor een gebak ze wilde. Een vlaai, een luiertaart, ... Enz. Ze had inderdaad van luiers een taart gemaakt en die in de huiskamer gezet.

Succes, groetjes J
 
Terug
Bovenaan