leuke kinderliedjes cd????

hallo leuke moeders... wie weet er een leuke kinder cd voor mij, en waar ik die kan kopen...alle kinder cd's zijn zoooooo truttig en koor achtig er mag wel een leuke cd komen van deze tijd!!! Ik zoek me suf....alvast bedankt
 
hi,

ja erg he, de meeste cd's zijn echt vreselijk. ik heb van de week een cd gekocht, bij de kruidvat een sesamstraat cd's (verloor mijn koekie in de disco etc.), was nog erg goedkoop ook iets van 2 euro en ook grappig, alleen zitten er ook korte verhaaltjes op niet alleen liedjes.

groetjes,
lia
 
Hoi,

Via Nutricia heb ik een leuke kindercd gekregen, als je lid werd van Nutricia, dat stelt niets voor hoor, dus   even op die site kijken, daarop gaat Gerda Havertong ( van Sesamstraat) op zoek naar Berend Botje, mijn zoontje is helemaal weg van de cd, want ze zingen allemaal leuke liedjes en er zit een verhaal in.

Bobbian
 
Wat ik echt een hele leuke cd vind, is die van Guusje Nederhorst. Ga naar www.guusjenederhorst.nl en lees alles eerst maar eens en luister naar 1 van de liedjes. Ik hield het niet droog. Ik heb direct online de CD besteld en het voorleesboekje voor 14,95 en binnen enkele dagen werden ze thuis bezorgd.
De liedjes zingen makkelijk mee, zijn allemaal grappig en leuk en ontroeren mij iedere keer weer tot tranen toe (misschien nog een restje van de zwangerschapshormonen?). Zelfs mijn man, de stoere bink, zingt uit volle borst de liedjes mee.

Nog een leuk verhaal. Toen we met de auto naar Frankrijk op vakantie gingen, krijg Stijn onderweg een vreselijke huilbui. We hadden alles al geprobeerd om hem stil te krijgen en wilde net maar een hotelletje op gaan zoeken, toen mijn man zei waar is die cd van Guusje? Na een paar minuten lag meneer te slapen en hebben mijn man en ik de hele cd meegezongen tot hij was afgelopen. Wat een tutten zijn wij he.

ps. Ook leuk om iemand cadeau te geven, want volgens mij kun je de CD en het boekje niet in de winkel kopen.

Groet
Lies
 
Hoi,

Ik moet hetzelfde als Lies zeggen. Het boekje met de cd Woezel en Pip is helemaal super. Ik vind het rustige liedjes voor kleine kindjes, maar wel leuke liedjes.

Als ik de cd opzet is Youri gelijk helemaal in trance. Dan ligt hij in de box echt heel aandachtig te luiteren naar de liedjes.
En als hij een beetje moe is, valt hij er zo door in slaap. En dat wil wat zeggen, want hij slaapt nooit in de box, wil hij niet. En nu dus wel.

Ik heb hem bij Bruna gekocht, na lang twijfelen. Het leek me namelijk een heel leuk boekje en cd, maar ik dacht er nog niet veel an te hebben omdat het een gewoon boekje is. Maar ik ben blij dat ik hem gekocht heb, het is echt de moeite waard.

Groetjes,
Maike
 
Hoi Aggie,
Van de makers van het boek "Oei, ik groei" heb ik een boekje (bij de slegte) gekocht over taal. Daar zit ook een CD in voor verschillende leeftijden met muziek met geluiden bv. van dieren, maar ook van brabbelende kindjes en een liedje  waar  steeds weer papa en mama terug komen.
Mijn dochtertje  van bijna 11 maanden begint nu steeds meer te reageren en het gebrabbel vindt ze geweldig.
 
hai aggie ..
karin bloemen heeft een boekje met cd met allemaal liedjes en versjes van "vroeger"
toen ik zelf klein was .
het heet "rijmpjes en versjes uit de oude doos " van karin bloemen .
isbn nr 90 5444 593 9
heel leuk ingesproken en gezongen (zonder kinderkoortje op de achtergrond)
iris (6mnd)  luistert ademloos als ik meezing en bovendien vind ik karin bloemen een prachtige stem hebben dus beleef ik er zelf ook plezier aan.
ook woezel en pip van guusje nederhorst is prachtig in zijn eenvoud en oprechtigheid.
heel lieve melodietjes en teksten wat een talent had zij zeg !
suc6 ermee en veel plezier
groetjes lian
 
Hoi Aggie,

De cd van Nutricia is idd heel erg leuk!!

Ook zijn mijn kids gek op de cd van Universal kindercollectie. Die heeft cd voor elke leeftijdsgroep. De cd van 0+ is heel leuk, de liedjes worden ook minimaal 3x achterelkaar herhaald, zodat ze ze goed kunnen leren. Die cd heet trouwens : Liedjes om te bewegen. De daarop volgende heet (vanaf groep 1) : Liedjes voor peuters en kleuters. Ze zijn tekoop bij de gewone cd-winkels.

Groetjes Brenda
 
Terug
Bovenaan