leuke kinderliedjes cd????

Hoi,

Dirk Schele en zijn liedjesbend heeft ook leuke ceedeetjes! Niet tuttig en wel leuke teksten.
Ik heb ook de cd van Nijntje de musical gekocht. Stan is "nog maar" 11 maanden, maar het zijn erg leuke liedjes.

Groetjes Marieke
 
quote: susan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2005 20:26:32'));

hallo!
Ik heb zo,n kindercd van nutricia dubbel gekregen!!! Kan ik iemand er een plezier mee doen?? Stuur m zo naar je op, gratis!!! Groetjes Susan en Ilse.



 
Hoi Susan,

Als je de cd nog hebt wil ik hem graag ontvangen, leuk! Dit is de eerste keer dat ik reageer op een berichtje, heb nog niet helemaal door hoe ik op jouw berichtje persoonlijk kan reageren. Laat je me weten of de cd er nog is, dan geef ik mijn adres. Alvast onwijs bedankt!  

Groets, Nathalie  
 
hoi naathje,
ik wil je de cd best wel toesturen hoor!!!
maarre dan zal ik even een nieuw emailaccount aanmaken, want ons ene emailadres is nl. priveadres en om dat op dit forum te zetten (zitten nl. niet serieuze mensen tussen) vertrouw ik niet helemaal, sorry maar het is jammer dat het zo moet!!!
Je hoort nog van me!!! Enneh ik neem aan dat jij niet je emailadres/huisadres hier zo neerzet??!
liefs suus
 
Terug
Bovenaan