leuke, korte meisjesnaam gezocht

Hoi!

Ik vind voor een meisje anne, nina en zoë heel erg leuk.
Wij hadden voor ons eerste kindje nina, maar toen werd het een jongen (Luca)
Nu hebben we een andere naam voor een meisje als er ooit een 2e kom word het Indy Luna. Is een dubbele naam, maar vinden wij erg mooi. (is geinspireerd door iemand van het forum hier :)

Succes met uitzoeken!

groetjes Larissa

quote: Anoli1510 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2006 11:49:32'));

TARA
Zo heet mijn nichtje geboren in jan. 06 en ik vind het een geweldige naam, jammer dat m'n zus me voor was anders had onze kleine misschien wel zo geheten als het een meisje wordt

Tara betekent Ster
wat dacht je van Kyra   (zon)
of Luna (maan)

Hallo,

Ik ben nu bijna 28 weken zwanger ook van een dochter en de naam die wij hebben ga ik je natuurlijk niet vertellen (deze is heel apart en denk dat heel veel mensen de naam nog nooit gehoord hebben), maar de namen die ik ook heel lief vind klinken en wij op de 2e en 3e plaats hadden zijn:
FAY en EVI. Deze heb ik zo snel even nog niet gezien in de reacties.
Suc6 met het uitzoeken, moeilijk he?

Groetjes
Sies

hoi hoi
 moet je anders op www.kindernamen.nl kijken echt hele leuke namen er tussen maar ook heel apart en sommige zijn niet uit te spreken

maar wij hebben een leuke meisjes naam gevonden ( vinden wij tenminste)
Djoelle met puntje op de e

veel s6 met namen zoeken

Onze kleine meid gaat Bo heten. Als alternatieven hadden wij Kiki, Bibi, Fay en Jill.
Maar net zoals jullie hadden wij veel moeite met het vinden van een korte naam voro en meisje.. Heel veel succes ermee!!

Terug
Bovenaan