Hoi,
Voor ons zoontje, nu anderhalf jaar oud, hebben we een witte lambrisering tot 1.10 meter en daarboven de muren lila gesausd. Iedereen dcht dat we een meisje zouden krijgen, omdat lila veel op roze lijkt, maar het is nu echt eenjongenskamertje. Verder hebben we hele stoere gordijntjes gekocht, met felle kleuren, oranje, geel. groen en blauw, met daarop elandjes. Mijn tante die de gordijntjes zou maken vond dat we dan wel de muren moesten schilderen, maar toen ze het kwam hangen was ze ook erg tevreden. We hadden wat meer gordijnstof gekocht, waardoor er ook een dekbedovertrekje van gemaakt kon worden. En voor de verwarming hebben we een ombouw gemaakt, met daaruit een walvis gezaagd. De walvis die er uit kwam hebben we gebruikt als geboortebord voorhet raam. Die kamer is/was totaal geinspireerd op onze vakanties in Noorwegen en ik ben er erg blij mee.
Ik ben nu zwanger van de tweede (nog wel, duurt geen 2 weken meer!!). We wilden Max op zijn kamertje laten, dat is immers voor hem gemaakt. Op de nieuwe babykamer hebben we ook de lambrisering. Daarboven hebben we knaloranje behand met een band van groen blauw, roze en geel. verder hebben we de lampen in een thema gekocht, 2 rupsen als staande lamp en 2 bloemen met vlinders als hangende lamp. Die komen bij de kwantum vandaan, daar hebben ze sowieso leuke lampen voor baby/kinderkamers. Vanwege het drukke behang hebben we gekozen voor een wit gordijntje.
Verder hebben we precies dezelfde babykamer gekocht als voor Max. Dat doet lekker rustig aan. Al met al zijn we nu weer heel tevreden en mag ons kindje komen!
Succes, het is leuk om te doen!
Patricia 40+1