Leuke lieve babykamer

HOI,
Wij hebben met de stof van het gordijntje (van mijn oudste kindje) ook de schommelstoel bekleed. Verder hebben we en stukje van de stof gebruikt als geboortekaartje. We hebben nu nog wel wat over, we wilden er eigenlijk kleine schilderijtjes van maken, maar dat hebben we nog niet gedaan. Misschien doen we dat nog en hangen dat dan op in de babykamer.
Je kunt er ook een speelkleed van maken, of een boxkleed.
Patricia
40+4

Wij hebben een badeendjes-kamer gemaakt: grote badeend op de muur geschilderd (door mijn schoonmoeder), schilderijtje met eend door mijn dochter gemaakt, eendjes op de witte kast, een mobiel gemaakt van kleine badeendjes  en natuurlijk heel veel losse badeendjes. Verder de kleuren licht gehouden: witte meubels met hier en daar een oranje accent, lichtgele en lichtgroene muren.
Mijn moeder heeft een schattige quilt gemaakt voor in het wiegje, in de kleuren van de kamer en natuurlijk zit er ook een stofje tussen met badeendjes erop!
Voor mijn dochter had ze toendertijd een quilt als wandkleed gemaakt, ook in de kleuren van de kamer. Ook een leuk idee om met je gordijnen te doen.

Bij ons wordt 't wit, appeltjesgroen (een muur) met witte of houten meubeltjes. We hebben nog geen commode, dus dat moeten we maar gauw eens gaan regelen :-D Ik heb zelf kunstacademie gedaan - misschien dat ik de commode nog ga beschilderen ofzo, of misschien een schilderij of kamerscherm (voorlopig deelt de baby een kamertje met mijn man, die zijn muziekstudio/kantoor daar heeft, vandaar een kamerscherm).

Als het een meisje blijkt te zijn, denk ik dat ik nog wat roze accenten doen - fuchsia ofzo, of lakentjes in bb-ruit. Maar misschien gaan we al snel na de geboorte op zoek naar een groter huis (afhankelijk van hoe snel ik weer werk heb), dus dan maken we een nieuw kamertje. Kunnen we ook rekening houden met jongens- of meisjeskleuren! Maar ik vind appeltjesgroen wel lekker fris voor beide.

Als je nog voorbeelden zoekt, kun je op Google zoeken op "Afbeeldingen." Als je "kinderkamer" intypt, kom je een heel eind!

~Hilde

hallo bij ons ik ben nu 28weken word de kinderkamer lichtblauw met geel en een waanzinnig leuke winnie the pooh rand er tussen de deuren apart geverfd met soort wybertjes er in dus 2 kleurvlakken op een deur of gedeelte kast mijn meubeltjes zijn wit en daar ga ik winnie the pooh zilv kleur kop op schilderen want ik krijg over 2 weken me hemeltje stootrand en lakentje binnen dus de komode kast en ledikantje nog schilderen  
Ook mijn badset is wit met zilver kleurig winnie the pooh erop Ik kan niet wachten dat alles dalijk klaar is en alles kan soppen en de indeling van de kamer kan maken Maar Papa is nu druk ook met onze slaapkamer Ja we weten pas sinds 4 weken dat ik zwanger ben en al erg ver dus we hebben t druk maar vooral papa

Suc6 met wat je keuze gaat worden Groetjes Niekje

Terug
Bovenaan