leuke link

heey ja idd ik vind het ook gewoon een leuke site om te kijken maar die fotos vind ik ook wel lagguh maar ja sommige mensen kunnen helemaal nergens tegen nou mamaanie

er zijn tog nog mensen die je site leuk vinden hihi

kus

dat sommigen van ons die links niet echt kunnen waarderen wil niet zeggen dat we nergens tegen kunnen, vraag me af waar je die opmerking op baseert. De een vind het wel leuk en de ander niet, we hoeven toch zeker niet allemaal hetzelfde leuk te vinden. Ik vind dat je het best mag zeggen als je zoiets niet leuk vind.

Eigenlijk was ik niet van plan om te reageren...maar ik vind het ook behoorlijk irritant als mensen zulke links neerzetten. Sommige gaan erg ver voor stemmen voor hun kind ( kreeg van de week een krabbel op hyves) maar ook reclame ( dus links die er door bedrijven op gezet worden en dat er dan gedaan word alsof ze zelf moeder zijn en zo'n leuke site hebben gevonden) vind ik erg vervelend. Ik kom niet op een forum om dat soort dingen te lezen,maar om ervaringen te delen... en als er dan eens links tussen staan die handig of leuk zijn oke, maar dan wel door echte moeders/ a.s. moeders...

Je ziet deze 'moeder' ook nergens anders reageren en niets over zichzelf vertellen. Het is gewoon ordinaire reclame, jammer. Maar ik heb al een klacht ingediend bij het beheer van deze site, het zal spoedig verwijderd worden!

liefs Toetje

quote: Aardbeientoetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2007 20:28:21'));

Je ziet deze 'moeder' ook nergens anders reageren en niets over zichzelf vertellen. Het is gewoon ordinaire reclame, jammer. Maar ik heb al een klacht ingediend bij het beheer van deze site, het zal spoedig verwijderd worden!

liefs Toetje

Belachelijk hoe kinderachtig we kunnen doen met zijn allen.Zijn we hier volwassen of gewoon pubers of iets dergelijks.Deze 'moeder' ken ik namelijk van het 0 tot 1 jaar forum najaar 2005 en daar vertelt ze wel degelijk iets over zich zelf.Ze is hier dus al veeeeeeeeeel langer actief dan velen van ons dus wat hierboven gezegd word dat ze nergens anders op reageert is dus gewoon hele dikke bullshit.Laat iedereen zijn eigen ding doen en hou eens op met zeuren met zijn allen

Hoi
zoveel reacties had ik ook weer niet verwacht

schrik er ook een beetje van, bedoel het heus niet om jullie te irriteren.

En ben gewoon een echte moeder van twee kindjes en dus niet om reclame te maken voor die site ofzo.

En als je het niet vertrouwt of je niks lijkt niet op de link klikken, en iedereen heeft zo zijn manier om iets te vertellen of duidelijk te maken. En je komt niet op een rare site terecht toch, heeft alles met kindjes te maken dacht ik.

Maar sorry, was niet mijn bedoeling te irriteren.

groetjes

heey mamamieke...

ik vind dit helemaal niet vervelend om hier na te kijken vind het echt een leuke site en idd als ze het niet vertrouwen we zijn niet verplicht om te klikken dus gewoon blijven doen

Terug
Bovenaan