Leuke manieren om de boodschap te vertellen...

Hoi,

Misschien leuk om de leukste, origineelste, grappigste of meest ontroerende manieren om 'het je partner/ouders/broers/zussen/vrienden te vertellen' te delen?

Mijn plan is om beide opa's en oma's een boekje van Dick Bruna te geven met als titel Opa en Oma Pluis. Om straks uit voor te lezen... Ik ben erg benieuwd naar de gezichten als ze het zien.

Wie nog meer een goed idee?

@Blossom, leuk idee!
Ik heb het met alle zw.schappen weinig spectaculair gedaan, alhoewel ik het deze keer wel anders wilde doen, maar nee hoor. We hadden een avond gepland voor beide grootouders, konden mijn ouders niet. Dus toen maar onder het eten verteld, ach ja..
Ik kreeg vandaag trouwens van moeders voor moeders weer een test en die kreeg ik in een leuke kaart van Van harte Gefeliciteerd met een baby erop. Is ook leuk om te geven. Had ik anders zeker gedaan.
Ik ben nu nog wel aan het nadenken hoe ik het aan de vriendinnen ga vertellen.. Altijd leuk, toch.
Gr. mamajo

Ik heb het tot nu toe alleen aan onze familieleden verteld. Ik vroeg aan ze wat ze van de datum 9 okt vonden.... je zag ze echt denken, waar heeft ze het over. Dus heb ik ze even laten denken en rekenen. De helft gokte op trouwen en de andere helft op een zwangerschap.

Gr Chan

vandaag zie ik mijn schoonouders voor het eerst nadat we weten dat we zwanger zijn dus gaan we het ook vertellen.
wij gaan ze vertellen dat ze snel weer meer plek hebben op zolder, omdat we de wieg binnenkort komen halen (is de wieg van mijn vriend....leuk he)
over twee weken geven we een feestje voor onze vrienden omdat ik jarig ben geweest en mijn vriend volgende maand jarig is. ook een mooie gelegenheid om ze toch allemaal er van op de hoogte te stellen... dubbel feest! :D

liefs mamabeer

mijn moeder een mijn schoonmoeder heb ik allebei een slabbetje gegeven met daarop "mijn allerliefste oma". Ze waren allebei door het dolle. onze zussen en zwagers waren daar ook bij, dus iedereen van de familie wist het meteen.

Groetjes Moedertje2B

hoe krijgen jullie iedereen bij elkaar? ik wil het na de echo zowel schoonvader als ouders en liefst ook broers en zussen tegelijk vertellen, maar geen 'aanleiding' zoals verjaardag waar ik gebruik van kan maken (behalve dat we gaan klussen maar daar krijg ik alleen mijn schoonvader warm voor)... misschien maar op goed geluk een datum roepen waarop we voor iedereen beloven te koken?

Groetjes, Sonica

Oei, ja dat is lastig. Wij hadden toevallig afgelopen weekend 2 verjaardagen (van beide kanten) dus toen hadden we 2 dagen iedereen bij elkaar. Dat was dus ideaal.

Als je het inderdaad aan iedereen tegelijk wilt vertellen, kun je misschien het beste zelf iets organiseren ja. Succes!

Wij waren van plan om ons zoontje een romper aan te trekken met "ik krijg een broertje of zusje" of iets in die strekking.

Maar toen we wisten dat ik zwanger was waren we te enthousiast en hebben we meteen mijn moeder en zijn ouders gebeld. hahaha. Misschien volgende keer.

Wendy

Terug
Bovenaan