Leuke manieren om de boodschap te vertellen...

Wij hebben onze dochter een slabbetje om gedaan met de tekst Hieper de piep ik krijg een broertje of zusje.
Mijn schoonouders zagen het meteen! Mijn iegen ouders en broers en zussen hebben we een kaart met daarin de foto van de test gedaan. Er waren neefjes en nichtjes bij voor wie we het nog even geheim willen houden dus vandaar op deze manier.

hoi hoi,

Ik heb gisteren een trui met opdruk voor mijn dochter besteld met de tekst:

Grote Zus
( in opleiding)

Ik vond het zo leuk toen ik dat ergens las....
Dus nu wachten op de trui en dan op de reacties hihi

Wij hebben een taart gekocht en daarop een kaart met "een kleinkind op komst" gezet. De doos weer dicht en op naar onze ouders..
Even een smoesje (nieuwe baan..) waarom je met een taart aan komt zetten en iemand anders de doos open laten maken.. We kregen hele grappige en leuke reacties :))

ik heb de eerste keer een foto van de test tussen de vakantiefotos gedaan omdat we er op vakantie achter kwamen dat ik zwanger was nu heb ik me dochtertje een shirtje aan gedaan met grote zus. het kwartje viel niet gelijk moet ik zeggenmaar dat komt mischien ook wel omdat zij pas 10 maanden is. ze hadden het dus niet gelijk verwacht.

je kunt ook thirtjes bestellen voor als je een 2e kindje krijgt met mijn mama heeft een baby in haar buik ook erg leuk

ik heb het verteld aan mn familie door onze zoon (7 mnd) een tshirt aan te trekken met daarop een foto van ons 3 in de vakantie (we wisten toen nog niet dat ik zwanger was maar was het toen dus net wel) en daarboven de tekst met zn 4
wel grappig want duurde best lang voor iemand het doorhad!!
tja ook bij ons had nog niemand het verwacht :)

Terug
Bovenaan