Leuke naam die ik niet terug vind op het internet

<p>Hoi allemaal, </p><p>Mijn man en ik vinden allebij de naam Emmelore/Emmeloor mooi, ik vind er alleen helemaal niks over op het internet.. Dit maakt mij een beetje onzeker, wat denken jullie van de naam? En hoe kunnen we hem het beste spellen(met of zonder streepje) ?</p><p>Emmelore vind ik mooier staan maar ik wil het uitspreken als Emmeloor ;)</p><p> </p><p>Ik hoor super graag jullie mening! </p>

Doet mij heel erg denken aan de stad Emmeloord. Zou voor mij een No-go zijn. Als jullie het een mooie naam vinden, zou ik het gewoon doen. Iedereen heeft wel een mening. :)

Emmelore staat mooi maar denk wel dat je dat krijgt dat mensen het verkeerd uitspreken
en idd emmeloor.. Emmeloord..
wat vinden jullie van Limore? 

Het lijkt idd veel op Emmeloord , tegenwoordig kan natuurlijk wel heel veel, er zijn genoeg kinderen die Brooklyn, Denver of een naam van een andere stad hebben. Wij vonden het een leuke balans tussen uniek maar niet te overdreven.
Bedankt voor jullie reacties! Ik weet van mezelf dat ik het heel belangrijk vindt wat andere mensen denken, en z'n onbekende naam vind ik best spannend ?
Limore vind ik denk ik te Italiaans klinken.
Jette-marit vind ik ook erg leuk maar zo heet mijn nichtje helaas al.. Dat vind ik ook weer zo wat ?

hoi
Ik zou het als Emmelore spellen en heb de naam nog niet eerder gehoord maar wel erg leuk en als jullie het een leuke naam vinden dan maakt het toch niet uit wat een ander er van vind

Ik vind het een hele leuke naam, en als roepnaam zou je dan nog Emmi kunnen doen oid. Maar ik moet zeggen ik hou van hele aparte namen ook. Ik heb ook hele aparte naam voor ons zoontje die we in nog geen enkele lijst hebben terug gevonden. Maar dat moet je  ding zijn. Maar I say Go for it!

Ik vind het ook heel erg leuk!
Als ik zou kiezen zou ik het schrijven zoals je het uitspreekt, maar het kan allebei natuurlijk. 

Terug
Bovenaan