Leuke naam die ik niet terug vind op het internet

Ik vind een plaatsnaam echt een no go als naam. En Emmeloord vind ik bijna het zelfde als emmeloor dus ik zou dat niet doen. Emmelore vind ik ook niet mooi maar dat is gewoon een mening. Mensen moeten een lange naam vaak af als je bijv. Iemand roept. En dan wordt het emme. Klinkt niet super mooi. Emma is leuker dan. Of nora ipv lore. Maarja je moet je niets van mij aantrekken eigenlijks hahah gewoon je eigen hart volgen.
Je kunt ook alleen Marrit doen, is toch anders en ook nog leuker als kind zijnde om maat 1 naam te hebben vind ik altijd. Marrit is tijdloos en erg mooi en klinkt ook lief. Of Mirthe is ook wel wat zelfde categorie. 
Iedereen zijnneigen mening natuurlijk. Je moet altijd doen wat jullie beide het mooiste vinden ondanks meningen van anderen. Je went snel aan een naam. 

Erg leuke naam! Ik zou dan wel voor Emmelore gaan. Mijn dochter heet Loren, beetje in dezelfde sfeer. Een kennis van mij heet Emielieke, vond ik ook altijd zo'n leuke naam. 
Je zou er evt ook nog iets van Emmalore van kunnen maken. Vind ik eigenlijk ook wel leuk. ?

Emmelore als in, dat je het ook echt uitspreekt met “re” aan het einde is wel minder ‘Emmeloord’. Ik vind het niet verkeerd hoor! En  uniek, een naam die je niet snel hoort.

Emmelore als in, dat je het ook echt uitspreekt met “re” aan het einde is wel minder ‘Emmeloord’. Ik vind het niet verkeerd hoor! En  uniek, een naam die je niet snel hoort. Volg je gevoel! Men went ook snel aan een naam. Succes!

Terug
Bovenaan