Leuke namen!! Wie helpt?!

Hoi meiden,

Vinden jullie het ook zo moeilijk die namen?! Voor een meisje zijn we er aardig uit, maar voor een jongen vind ik het zo lastig. Nou hebben we nog wel even de tijd, en met de twintig weken echo willen we graag weten wat het gaat worden. Maar als het een jongetje is......wie heeft er leuke ideeen?! We hebben een dochtertje Esmee, willen voor een jongen iets wat er goed bij zou passen en niet te lang! Wie leuke namen heeft....kom maar op!

Groetjes mamavanbijnatwee morgen 13 wkn!

mijn zoontje heet Xander vind het nog steeds een erg leuke naam en hij is de enige (op een dorpsschool) die zo heet.. en nog steeds leuke reactie ondanks dat ie al 5 is hihi

wij zijn al uit de namen zowel jongens als meisjes naam

Jah....sorry maar mijn zoontje heeft natuurlijk de aller aller mooiste naam!!

Ons zoontje heet Daylin.je spreekt het uit als deelin.

past ook leuk bij Esmee hihi
Esmee en Daylin,geweldig toch!!

Tja....en nu moet ik zelf nog op zoek naar 2 namen die deze naam overtreffen.Pffft wat een opgave.
Iemand nog iedeen voor mij????Pleaseee??!!

Mijn dochter heeft natuurlijk al de allermooiste en orgineelste naam: Delani
Over de namen zijn wij al helemaal uit.
Als Delani een jongetje was geweest hadden wij hem Yeno genoemd. Deze naam wordt het nu niet als het een jongetje wordt!

Xx

PS Gisteren alweer 12 weken! Morgen mijn 3e echo, super spanned weer! Delani gaat ook voor de 1e keer mee naar de verloskundige.... Ben zo benieuwd hoe ze er op reageerd!

Delani en daylin....jaaaa ook leuk hihihi

alletwee met dee.Leuk!!

Maar ik ken een jongetje die zo heet,dus ik dacht dat het een jongens naam was.
Yeno,ook leuk!Ik hou wel van apparte namen!

Pffft...dat wordt nog een hele klus,om 2 goede namen te vinden!!

Owww spannendddd je echo morgen.Heeeeel veel plezier met het bewonderen van de kleine wonder!

Delani kan voor alletwee. Als je op http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp kijkt kan je zien hoe vaak een bepaalde naam is gegeven aan zowel een jongen als meisje.
Delani is de afgelopen 18 jaar 3 x aan een jongetje gegeven en 4 x aan een meisje.
Daylin is 5 x aan een meisje gegeven en 17 x aan een jongen. Ik vind die namenteller echt super! Ik hou ook van aparte namen.

Xx

Terug
Bovenaan