Leuke namen!! Wie helpt?!

Hoi dames.

Voor een jongen zijn wij ook nog aan het puzzelen, zal wel een Hollandse naam worden (moet natuurlijk bij Famke en Bastiaan passen).
Taraneh, een studiegenoot van mij was Iraans en zijn vrouw Nederlands, zij hebben hun dochter Anoesh (ik hoop dat ik het goed geschreven heb) genoemd. Schijnt in Iran voor zowel jongens als meisjesn gebruikt te kunnen worden en kan ook zeer goed in Nederland

Die namenteller is echt super! Zelfs mijn dochter, die een bijzondere naam heeft, komt maar 1 keer voor in haar geboortejaar! De teller klopt wel denk ik!

Leuk!

Hi Ninie, wat leuk je idee. Anoush...wel een kanshebbertje. Heeft je studiegenootje niet perongeluk ook een zoontje? dan hebben we gelijk een jongensnaam ;-).
Heb jij al een meisjesnaam?

x Taraneh

Hoi allemaal;

Ik vind het ook zo veel makkelijker om een meisjes naam te vinden, maar een jongensnaam die bij Roan en Luka past????

Alle tips zijn idd welkom!!!!!

Hey meiden,

Leuk dat jullie allemaal reageren!! Er zitten een paar leuke tussen, maar blijft moeilijk, nog 6weken dan weten we hopelijk wat het gaat worden. Hoeven we ons alleen daar nog maar op te richten.
Groetjes

Hoi!
Wij hebben als meisjesnaam Esmee, maar wij hebben al 2 jongens en die heten Daan en Bart. Je moet van stoere, hollandse namen houden, maar wij vinden het leuk!
Succes ermee!

Terug
Bovenaan