Leuke of vreemde eigenaardigheden/ "tics"

hoihoi

karlijn moet elke jas en schoenen aan die ze ziet of ze nu mijn jas/schoenen of die van floor aan doet maakt haar niet uit het MOET aan en ze maakt zich heel kwaad als het niet gaat

de deuren moeten hier open anders kan ze niet heen waarheen ze wilt hihihi

ze altijd mijn blote voet moet kussen als ze langsloopt

liefs maurilla

hihi hier ook een lekker hummeltje wat alles dicht en op zn plek wil hebben.
Had wat assecoires verandert maar meneer was nog maar 5 minuutjes uit bed en alles ging weer terug naar de plek waar het stond.

Daniel zn tic is verder dat als we hem naar bedje brengen, we eerst tegen de beer rechts van hem moeten zeggen, slaap lekker, dikke kus en pak je duimpje maar.
Dan naar het konijntje links van hem hetzelfde riedeltje, en dan naar daantje en zeggen we lachend.. pak je duimpje maar en dan "geeft" hij zn duimpje aan ons en zegt dan ikke groot, hihi, zo lief.
Dit gebeurt dus hihi smiddags met middagdutje en dan savonds met naar bedje gaan.

De irritante tic van daniel is dat hij altijd na paar minuutjes (behalve als hij zelf loopt) zn schoenen en sokken uitrekt.
dan kan je de hele handel weer aan doen, maar eigenlijk heeft dit geen zin want het gaat hup na een paar minuutjes weer uit.
Blote voetjes vind hij erg lekker denk ik dan maar, hih

Liefs Marina

Hahahaha ik bedenk me net nog een tik....

Myrthe kan niet tegen rommel (handig!) Alles ruimt ze op, wil ze weggooien in de pukkenbak (prullenbak)
Dit is handig thuis, maar.....
In supermarkt wil ze alles wat niet goed in de schappen ligt, netjes leggen, alles wat eruit is gevallen weer opruimen e.d.
Duurt lang dan hoor, boodschappen doen hahahaha

wat leuk reneke.. hihi dan heb je zeker de hele middag nodig om boodschappen te doen hihihihihi...:p

kelwin heeft hier de tic dat hij alle auto's en trekkers als hij ermee aan het spelen is op onze benen en armen moet laten rijden.. en alles moet vaak netjes naast elkaar staan in een rijtje.. of achter elkaar.

als je hem iets vraagt zegt hij altijd: 'nee Joh!' echt op zon eigenwijs toontje..

Terug
Bovenaan