Leuke orginele manieren om het te vertellen (tijdens kerst)

Hoi meiden,wij gaan tijdens kerst (opa's en oma's ooms en tantes) op de hoogte brengen dat er een kleintje komt! wij zijn dan 6 weken zwanger... Wie weet er een leuke originele manier om het te vertellen!

Hi Monique,
Wel vroeg hoor, om ook aan ooms en tantes te vertellen! Maar goed, begrijp het ergens ook wel hoor ;)

Mss is het leuk om een 'menukaartje' te maken? Daarin zou je als bijvoorbeeld hoofd- of nagerecht een leuke boodschappen kunnen zetten? Of bij het kopje 'wijn'? Ik mag niet meer, want...???

Success!

heyhey

als eerst natuurlijk van harte gefeliciteerd!
vind het niet vroeg hoor, om het dan te vertellen.
mijn ooms, tantes, neefjes en nichtjes wisten het de volgende dag (na de test) gelijk al hahaha
ligt er natuurlijk ook aan wat voor band je hebt met je familie. ik ga nog heel goed om met mn ooms en tantes, dus dan is het logisch vind ik.
(en ik wilde mn moeder ook niet aan doen dat ze dat geweldige nieuws moest verzwijgen voor haar zussen/broer.

een leuke, orgienele manier om het te vertellen.

een t-shirt laten drukken, die je aantrekt met een leuke tekst erop?
of ze allemaal een kleinigheidje geven omtrent een baby op komst. (vaak kan je zulke dingen wel vinden in een shop waar ze ook geboorte kaartjes drukken)
wil je het goedkoper houden... maak dan een kaartje voor iedereen, met een leuk gedichtje ofzo.
( iets van: dit is het laatste jaar dat wij met zn 2tjes zijn, en natuurlijk vinden wij dit heel fijn... sorry hahaha dichten is niet mijn hobby :p)
je kan er ook een spelletje van maken.
proost met een wijntje, met zn alle.
en kijk wanneer het opvalt, dat jij dat wijntje niet drinkt!
(moet je natuurlijk normaal gesproken wel wijn drinken hahaha)
of met zn alle na het eten een potje galgien :p
(met natuurlijk de zin: wij verwachten een kindje)

nou, k geloof dat mn ideetjes nu wel op zijn haha
hopelijk heb je hier wat aan :D

heel veel plezier met het grote nieuws te vertellen! fijne feestdagen en natuurlijk een heel fijne zwangerschap.

liefs, do
mama van nathalia, 22 maanden
bijna 16 weken zwanger van ons 2e wondertje

Hoi,ook wij gaan het aan onze ouders vertellen met de kerst. We zijn dan 6 weken
Wij hebben een boek besteld "het opa en omaboek" en geven die als kado.

met verder familie wachten we tot 12 weken

wat een leuke ideeën allemaal, leuk dat er meegedacht word! Met oom en tantes bedoel ik onze broers+ vrouwen haha... Maar in het Nieuwjaar mag iedereen het denk wel weten... Ik ben helemaal niet goed in geheimpjes :S
Ik heb zelf in gedachten om 2 pakketjes te maken, had al een tijdschrift "ook" voor grootouders... Moet alleen nog bedenken wat nog meer en hoe! maar gaat vast lukken.
Black; wij zijn 20 augustus uitgerekend...

wat leuk dat ik niet de enige ben die dan uitgerekend is ik heb nog niet echt het gevoeldat ikzwanger ben jullie dan

Wat ook heel leuk is om een buikband te bestellen met de tekst:
Tenminste houdbaar tot augustus 2010
op
http://www.buikbanden.com/buikband-datum-c177.html

Liefs, Nicole 27w3d

Terug
Bovenaan