Leuke orginele manieren om het te vertellen (tijdens kerst)

hoi hoi, gefeliciteertd als eerste, wij hebben het gewoon verteld aan onze ouders. 2 jaar geleden , maar aan de ooms en tantes van me man zijn kant hoorde het via me schoonma, en ons zelf ( heb niet zo goed kontakt) en aan de ooms en tantes neven en nichten van mijn kant hebben we het verteld met het familie etentje , na dat we het verteld hadden werdt ik gelijk tenhuwelijk gevraagt:) ik schrok wel, mijn broer zat in het complote voelde me wel vereert.

Je kan ook nog even wachten en dan een echo maken en in een foto lijstje stoppen. maar snap wel dat je het met kerst wil vertellen, oud en nieuw zou ook leuk zijn. leuk cadeau voor het nieuwe jaar.

Je zou ook kweet niet of jullie eerste kindje wordt, maar als je al 1tje hebt hij/zij een shirtje aan trekken met ik wordt grote broer/zus

of een spandoek ophangen voor de deur met alleen erop welkom in ons wonderhuis? dan zeg je nog niet veel en kijken hoe ze reageren?

veel s6
groetjes mama van sharon

Proficiat!
WIj hadden bij de eerste met de kerst net een echo gehad en had die toen ingescand en een kerstmutsjekerstmutsje erop getekend. Dit hebben we als kerstkaart verstuurd, reacties waren en zijn nog steeds leuk. want mensen weten het nog steeds ter herinneren.
Nu bij de tweede geen kans gehad op een leuk vertelmoment, omdat de verwachting was dat het een miskraam was, curretage was gepland, maar bleek toen toch weer goed te zijn.
Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd!! Ik ben 12 augustus 2010 uitgerekend, ben ook op zoek naar een leuke manier om het te vertellen. Mijn schoonfamilie woont 300 km verderop en over de telefoon vink ook zo afgezaagd... iemand leuke ideeen??

he monigeu

heb jij dat ook dat je het wel van de daken wil schreeuwen maar eigenlijk kan er nog van alles misgaan dus daarom doe ik het maar niet, denk wel dat ik het met kerst tegen mn ouders vertel.

gr ladymail

hoi ladymail,
Zou het wel tegen iedereen willen zeggen, maar ja het is nog wel heel pril... Wij gaan het met kerst tegen onze ouders zeggen en onze broers en vrouwen. Ben eruit hoe; heb een koffertje gekocht bij de hema, en daarin doe ik:
tijdschrift Ook (voor grootouders)
speentje
slabbertje
zwangerschhapstest
en een kaartje (baby on the way)
Heb er al helemaal zin in!!! Oud en nieuw vieren we met vrienden, ik ben daar nog niet helemaal over uit, maar ja ik ben normaal toch wel GEK op WIJN :S dusss misschien toch maar vertellen hahaha
Hoe voel jij je? Ik voel me zo SUPER GOED, kan de hele wereld aan! Heb jij dat ook?

Hee,
wel wat vroeg om te vertellen, moet je alleen wel goed duidelijk maken, dat ze het nog niet verder
bekend mogen maken, ook niet hun mond voorbij kletsen, heb n kennis van mij gehad, en 3 wkn later had ze n miskraam!!

Er zijn buikbanden/t-shirt met
"im not fat, i'm pregnant" is ook erg grappig!!
Succes en genietse!!

Terug
Bovenaan