Jaaa! Daar heb ik wat aan, bedankt dames! Ik ga het voorstellen en dan horen jullie volgende week wat het is geworden.
Op romantiek reken ik niet hoor, eerst maar eens gewoon met elkaar praten, zal al een heel verschil zijn na 1.5 maand mailen en sms-en. Tja hoe kom ik aan deze gast? Ehhh... iedereen had het maar over dat ik eens uit moest en dat het tijd werd om nieuwe mensen te ontmoeten. Tja en 1 januari dacht ik, nu ben ik streng aan de lijn en wat nu... een vriend stelde voor om eens een profiel aan te maken op één van die datingsites, niets voor mij, maar toch gedaan. En dit was de eerste die reageerde en het klikt best goed (hij heeft nu weer even een rot tijd ivm nasleep van de scheiding). Daardoor heb ik nu zo iets van oké we spreken af, wil wel even weten of het verspilde energie was/is.
Schrijf nog wel met een paar andere, maar dat voelt niet het zelfde... dus wie weet... misschien een papa voor Tess (wilde eerst nieuwe schrijven maar een oude heeft ze neit gehad).
Ik verwacht er niet te veel van hoor, over de mail kan je zo anders overkomen (hier ben ik best praat graag, in het echte leven ook wel, na eerst de kat uit de boom hebben gekeken.)
Weet je wat ik nog het engste vond? Het thuis zeggen, heb gister de bom laten vallen en er werd wat vragend gekeken, verwacht nog wel wat reacties de komende dagen.
Meiden bedankt voor jullie hulp en wordt dit niets, iemand nog een leuke ongetrouwde broer die een leuke dochter wil, krijgt hij mij er als cadeautje bij!
Groetjes Nanda