Leuke Pyama

Hee meiden,

Ik ben op zoek naar een leuke pyama voor me bevalling ;)
weten jullie een site of een winkel waar ik leuke kan halen ?

Groetjes
 
Ik heb gewoon een 3 maten te grote pyjama gekocht bij de zeeman. Aubergine Kleurig en super zacht.
Al gebruik ik hem ook als huispak nu en zal ik hem waarschijnlijk niet aanhebben tijdens de bevalling zelf maar erna :)
 
Hier nog wat tips:

-koop iets wat niet te warm is, in je kraambed heb je het echt vaak heel warm
-koop iets met knoopjes ofzo, als je bv wilt gaan geven tenminste
-Tijdens de bevalling zself heb je meestal gewoon aan wat je op dat moment aanhad..ik zou een of twee mooie kopen voor na de tijd als er visite komt
-ik heb zelf twee mooie pyamabroeken (hema, hunkemoller oid) gekocht met een mooi hemdje. Lekker koel en toch gekleed.. ALs het koud is of ik ga naar beneden draagik er een vestje overheen.

Succes! Liefs mvtwee
 
Ik was ook lang op zoek naar een nachtpon ZONDER PRINT voor mn bevalling maar dat was niet zo heel makkkelijk om te vinden! Uiteindelijk heb ik er eentje gevonden bij de Makro.
En ik heb dit weekend twee pyama's bij het prijzencircus gekocht. Ze zijn vrij basic maar wel netjes.
Dus ik ben er klaar voor ; ) !

Succes
 
Voor de bevalling zelf zou ik een (oud) t-shirt meenemen. Het is fijn als het niet te lang is en de kans dat het echt smerig wordt is zowiezo groot. Het is natuurlijk altijd uit te wassen, dat dan weer wel. Ik ben nu twee keer bevallen in hetzelfde shirt. Daarna komen de mooie nachthemden/pyama's tevoorschijn :).
 
Terug
Bovenaan