Leuke Pyama

Ik heb niet eens pyjama's of iets wat er op lijkt haha. Bij mijn vorige bevalling had ik voor en na de keizersnee een hempje aan en dat zal nu ook wel zo zijn. De rest moet toch uit. Dus ik kan je er niet mee helpen.

xx
 
Bij de h&m heb je vaak leuke, ik heb er eentje gekocht roze broek met witte kleine bloemwnprinten en een bovenpyjama met knoopjes voor mskkelijk borstvoeding te geven zit heel fijn , etam en hunkemoller heeft ook heel wat
 
Hahahaha, ik had een dure zwangerscahps pyjama gekocht, was er zo blij mee.......uiteindelijk in een t-shirt van mijn man bevallen. In het ziekenhuis aangekomen kwamen de weeën zo hevig dat ik mijn broek en onderbroek heb uitgedaan en zo ben ik bevallen en niet in mijn mooie pyjama.

Doe hem dit keer weer in de tas maar het zal me niet verbazen dat ik weer beval in de kleding die ik aanheb als mijn weeën er zijn.

Ik had hem ook aan mijn zus geleend en die heeft 90% van de bevalling op een stoeltje onder de douche doorgebracht en is bevallen in haar blote kont. Zij moest na 2 uur al naar huis en is in haar gewone kleding bevallen.

De mijne had geen knoopjes dus ook na de bevalling was hij niet handig in het ziekenhuis met de bv. Je trekt niet iedere keer je pyjama uit.

Succes met de zoektocht!

 
Voor de bevalling zelf: Lekker een oude aantrekken. Of een t-shirt. Een mooie pyama heb je op zo'n moment niks aan en ze worden vies. (een oude kun je zo weg gooien) Na de bevalling wil je er natuurlijk wel netjes bijliggen. Als je bv wil geven is 1 met knoopjes fijn. Maar ik gaf geen bv en vond de knoopjes vreselijk toen ik last van stuwing kreeg. In tegenstelling tot mvtwee had ik het juist heel koud na de bevalling. Dus dikke sokken aangehad. En eigenlijk helemaal niet mijn mooie pyama's want had mijn gewone kleren aan overdag.
 
Tip:tijdens de bevalling een zwart, donkerblauw of rood shirt/singlet dragen geeft veel mooiere foto's, want eventueel bloed zie je dan niet op de foto. Witte of andere lichte shirts geven zo'n bloederige foto's
 
Ha,

tijdens de bevalling had ik geen goede pyama's aan, juist t shirt die wat ouder was. Na de bevalling gelijk weg laten gooien vond het wel zo makkelijk.
Tijdens je kraambed kan je nu ook kijken voor leuke tuniek met legging eronder zijn vaak effen en niet te dik.
 
na 3 weken vroeg ik mij pas af wat ik eigenlijk aanhad tijdens de bevalling, na uren voorween denk je daar dus echt niet meer aan

denk dat ik gewoon elke avond mijn oude pyama anatrek, past mijn 9mnd oude buik in en benieuwd wat er dit jaar op de foto's komt te staan, of ik die dan nog aanheb
 
Terug
Bovenaan