Leuke schilderijtjes, geboorteborden ed.

Hoi dames,

Deze site wil ik even met jullie delen!
Vind hem zelf heel erg leuk.
Er staan hele leuke dieren op, op schilderijtjes, geboorte borden, geboorte kaartjes muurschilderingen enz.

Liefs Danielle

P.s. Hou gaat het nu met jullie?
Ik heb erg last van mijn bekken. Moet maandag weer aan het werk. Benieuwd hoe dat gaat.

 
Hoi Danielle,

Ik ben heel benieuwd maar je hebt de site er niet bij vermeld.
Ik heb veel last van mijn rug en mijn bekken, morgen moet ik weer naar de fysio. Ik moet nog anderhalve week werken en heb dan eindelijk vakantie.
Sterkte met je bekken.

Liefs Karolien
 
Haha.
Oeps vergeten:)
www.nieksgeboorteborden.nl

Hoo Karolien!
Hopen dat de Fysio je een beetje kan helpen. Wat fijn dat je bijna vakantie hebt, even bijtanken.
Ik moet morgen weer naar de chiropractor. Hoop op wat verlichting.

Liefs Danielle
 
Hoi Danielle,

Zeker een leuke site zeg! Schattig! Hier gaat het prima. Eigenlijk weinig klachten. Behalve na wat inspanning ik een soort spierpijn bij mijn schaambot krijg! Heel vreemd. Volgens Google is het bandenpijn! Zal het maandag ff met de vk bespreken!

Wat vervelend voor je dat je nu al behoorlijk last van je bekken hebt zeg! En helemaal als je weer moet werken. Heb je een zittend of staand beroep? Afwisseling schijnt goed te zijn toch?

Sterkte ermee!

Liefs Liff
 
Super leuk!
Ik was al naar zoiets op zoek, dus komt goed van pas.
Vervelend van je bekken, hoop dat het snel beter gaat.
Met mij zelf gaat het een stuk beter, slaap beter en voel me niet meer zo futloos.
Alleen waren we gisteren bij de VK en ons manneke is wel erg groot voor dit moment, dus gaan ze ons wat beter in de gaten houden.
Maar niks zorgwekkends zei ze, dus daar gaan we dan maar vanuit.
Ze laat ons ook gewoon op vakantie gaan, dus zal wel goed zijn.

Heel veel succes maandag en tot over 3 weken, vertrekken overmorgen naar Italië
 
Terug
Bovenaan