leuke sit voor iedereen die zwanger is

A

Anoniem

Guest
hier is een leuke site zodat je kan zien wat het word bij iedereen die ik ken en kinderen heeft  kloptie  dus ben benieuwd ik krijg volgens hun een meisje haha

http://www.peng.nl/nederlands/ geslachtsvoorspeller. shtml

succes

Hoi Hoi Patricialut

Nou ik heb t net gedaan hoor.. en bij mij word het een jongetje.. zou ik heel erg leuk vinden!! want heb natuurlijk al een meid.. en ik moest natuurlijk ook nog even checken of die bij haar zou kloppen.. toen ik 21 was en zwanger van haar raakte, en ja hoor daar kwam een meisje uit.. en dat is ook nog zo, dus ben benieuwd! helaas nog ff afwachten voor we het echt weten!

ps ik heb 10juli intake bij vk en 17 juli 1ste echo! spannend allemaal weer!!

En mijn stuitje/onderrug begint steeds meer pijn te doen pfff!! verder heb ik niks te klagen... ja mn buik gaat al meer opzetten ahah

Grtjs Chantal mama van Zoë en t 2de wondertje!

Hoi,

Ik krijg een foutmelding op deze site.

Waar op de site kun je het anders terugvinden, zonder jouw koppeling te gebruiken?

Lijkt me wel grappig.

Groetjes,

Vanessa

Hoi hoi,

Het is toch gelukt hoor. Wordt wsl weer een jongen.

Heb al twee dochters en een zoon.

Dus alles is welkom haha.

Groetjes,

Vanessa

de link doet t niet! heeft iemand de link die t doet? miss ligt t wel aan mijn pc hier opt werk maar lijkt me wel leuk om ff te doen :)

heb m al gevonden via google :p
peng geslachtsvoorspeller invoeren en dan krijg je hem!

Ik krijg een meisje zeggen ze! maandag heb ik de 20 wkn echo en dan zullen we zien of t klopt :)

als vrouwen die het geslacht al weten het nou doen kunnen we kijken of het klopt :p

Nou ik heb het ook gedaan.
Volgens hen krijg ik een jongen, maar vraag ik me toch een ding af, hoe kunnen ze dit weten aan de leeftijd van de moeder en de maand van de bevruchting??
De man bepaalt het geslacht!
Beetje vreemd, maar we zullen zien.

hihi ja ik weet het ook niej maar vond het wel apart want iedereen die ik ken daar kloptie bij dus ja afwachten he haha

Terug
Bovenaan