Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
eeeehhhh... Bij mij klopt hij niet hoor. Het was op de echo zeer duidelijk een meisje en deze site zegt jongen. Dus ben net even een uitzonderlijk geval denk ik.
Bij mijn huidige zwangerschap klopt het, de voorspeller zegt een meisje en dat word het ook maar bij mijn zoontje die ik al heb klopt hij niet, daar zegt hij ook een meisje en het is toch echt een jongetje.
Tja, ik weet het niet hoor.....ik had deze test al eens gedaan en het zou een jongen worden, maar bij de pretecho 2 weken geleden leken we toch echt de schaamlipjes te zien.......of zou die echoscopiste het fout hebben?
We zijn ons nu helemaal aan het richten op ons meissie, maar stel dat het fout gezien is....
Groetjes,
hihi vind toch wel erg leuk! maakt niet uit op welke site ik t test... overal komt een jongen uit en maar een paar x per jr kans op een meisje! haha
nu hebben ze met de 20 weken echo eerst gezegd dat t een jongen was ma na 5 minuten lag t zo goed dat ze zei sorry... weet voor 95% zeker dat t een
meisje
is... haha
maandag ivm met klachten extra echo gehad bij vk en die heeft niet specifiek gekeken maar na wat ze snel had gezien dacht zei toch ook echt dat t een meisje was en de echo heeft 3 streepjes hahaha...