leuke stad

A

Anoniem

Guest
Weet iemand een leuke stad om te shoppen?
Ik ga vrijdag met mijn moeder voor sinterklaas al shoppen maar we weten niet waar. Tyche moet ook mee dus een stad als maastricht is niet handig met die rotstenen..
iemand een idee?

Hoi,

Ik weet eerlijk gezegd niet meer waar je vandaan komt, maar Den Bosch, vind ik zelf heel erg leuk. Maar ook Breda, Nijmegen, Arnhem, Leiden, Amsterdam hahaha.
Maar Den Bosch staat toch echt op nummer 1. Ik kom er zelf overigens niet vandaan.

Groetjes, Noortje

er gaat niets boven.....GRONINGEN!

Vanaf het station een klein stukje lopen naar het centrum (groot voetgangersgebied). De standaard winkels (Hema, Blokker, Hunkemuller, WE, Etos, Dolcis  etc) in de Herestraat, leuke "exotische" winkels in de Folkingestraat, ergens aan de Grote Markt of Vismarkt een lekkere lunch pakken en voor de exclusievere dingen naar de Zwanestraat.
Een aanrader! Ook leuk voor een weekend!

Groetjes,
Ellen mv Julian
(dat ik in Groningen woon moge nu duidelijk zijn!)

Hoi hoi,

Ik weet niet waar je woont, maar ik vind Gouda een leuke stad om te winkelen. Ben er geboren en getogen haha.  Leuke winkels voor de kinderen en voor jezelf.  Zoals C&A, V&D, Hema, Mexx, Prenatal, Bart smit, Intertoys, Esprit genoeg winkels. Tussen de middag kun je lekker wat eten op een terrasje op de markt. De binnenstad is ook een hele mooie stad om te zien. Het centrum is niet zo heel erg groot maar wel gezellig.

Groetjes Yvette (echte kaaskop)

Rotjeknor!!! hihi
Den bosch vind ik ook leuk inkelen. Tilburg is leuk en Den Haag ook.

Ik zou zeggen....Nijmegen!
Of Haarlem, ook leuk...maar misschien wat ver...

Succes!
Liefs Annet

emmen,apeldoorn en zwolle zijn ook erg leuk.

Dus keus genoeg.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan