leuke stad

Ik zou zeggen Den Bosch (na Maastricht dan!), maar daar liggen ook veel klinkertjes hoor................ Maar wel supergezellig, was er vorige week nog met mijn moeder.

Groetjes
Susan

Tja, bij mij gaat er ook niks boven Groningen!
Ik woon er helaas niet meer (je moet wat over hebben voor een relatie) maar heb er gestudeerd en een supertijd gehad!

Groetjes Jenneke

Den Bosch is wel erg leuk!!!
Als je dan in de Vughterstraat bent en al de kerstbomen ziet staan, daar werk ik!!!
Ben er alleen niet op vrijdag.
Ik vind Breda ook altijd leuk om te shoppen.
Veel winkelplezier!!!

groetjes Daniëlle.

Ik zou naar lutjebroek gaan, errug gezellig
Zo kan ze toch niet meer kiezen?

Den Bosch is zeker leuk!! Ik kom er regelmatig....
Leuke winkels en gezellig zitten....

Succes met shoppen!

ja dat klopt de kinderkopjes zijn zeer irritant in maastricht.
woon hietr al mijn hele leven.
met de kinderwagen is het nog te doen maar met een rolstoel zwaar kl""ten. je duwt je te pletter en knalt steeds op een steen. ze hebben we stoepjes aan de zijkanten gemaakt nu is wel iets handiger. als er niet 100 keer mensen stil staan.
maar we hebben nu wel een paar leuke nieuwe winkels zoals de LIEF, VILLA HAPP, intertoys en de h&m. die waren er  twee  jaar geleden nog niet.    
veel  shop plezier vind zelf utrecht wel een leuke stad  
groetjes petra en iris oet mestreech met de kinderkupkes!!!

Nou dan kom je gewoon richting drenthe hahahaha....altijd gezellig winkelen

maar Apeldoorn is heel leuk, maar als je de grens overkunt ergens naar duitsland dat is ook leuk, en vaak ook nog goedkoper

liefs denise

Toen Tyche klein was. 3 maanden ofzo. Zijn we een   keer naar Mestreech geweest. Ze lag met haar hoofdje te bonken in haar wagen.. zielig. Dus ik heb haar de hele tijd op de arm gehad.. zucht. Verder wel een mooie stad hoor. Maar denk dat het Den Bosch of Tilburg gaat worden. Toch een beetje in de buurt. Bedankt hoor allemaal!

Terug
Bovenaan