Leuke tekst geboortekaartje?

reneke,

geef me anders je mailadres dan stuur ik je een copy van ons geboorte kaartje.
De kleine had ook alle 3 de namen groot op het kaartje staan. Geen probleem.
Maar dat kan ik beter laten zien doormiddel van een voorbeeld............ jammer dat je op dit forum geen plaatjes kan invoegen

 
Misschien kun je als laatste zinnen dit gebruiken:

Nu mag iedereen het horen,
mijn broertje / zusje is geboren

of

Ik ben nu een grote dame
mijn broertje / zusje heeft de volgende namen

of

Daarom ben ik nu zo blij
want ik heb er een broertje / zusje bij

In elk geval succes met uitzoeken van het gedichtje en het kaartje.

Op dat van ons komt te staan:
Na 9 maanden wachten is ons gezin nu compleet (het wordt ons derde kindje en dus ook de laatste)

 
Wouw die middelste tekstje is wel goed!
Over de dame....

@ ik geef liever niet mijn email als je t niet erg vind. Wel lief dat je mee wilt denken.
Wat lastig he dit soort dingen duidelijk over te brengen?
Ik weet niet hoe lang je op forum zit, maar voorheen was die wel beter, met foto's en plaatjes plaatsen e.d.
 
@ reneke.
mocht je je e-mail niet op dit forum willen zetten dan mag je mijn wel mailen ( ninnie.jm@hotmail.com )
dan kan ik je het toesturen...zonder dat iedereen je mail weet.
 
@ Jeanine,
zit ook even op dit onderwerp te neuzen, omdat het inderdaad lastig is om iets te verzinnen.

Maar bedankt voor jouw zin:
Knuffels, speelgoed en kleren heeft ... meer dan genoeg, zou u het erg vinden als hij om een cadeaubon vroeg. Maar ook luiers in alle maten zal hij zeker niet ongebruikt laten.

Deze ga ik zeker gebruiken, want wij hebben inderdaad ook kleertjes en knuffels genoeg! Van eerste zoontje, vrienden en natuurlijk zelf gekocht :).

Gr, Linda

 
@ linda :
ja super zin hé.
Wij hadden al zo veel dat het zonde zou zijn als mensen met kleren aankomen...en knuffels en speelgoed krijgt hij snel genoeg.
Veel mensen hebben zich er ook aan gehouden, sommige uiteraard niet.
Maar had verschillende waardebonnen : blokker, DA, prenatal, baby-dump, kruidvat, enz...
En in het begin denk je nog wel eens, wat moet ik met een bon van die winkel...maar uiteindelijk kan je ze allemaal gebruiken en kwamen ze heel goed van pas.

Wij, of liever gezegt mijn man, heeft veel moeite gedaan voor de tekst op het kaartje. Hij is dagen bezig geweest op internet op teksten te zoeken en de leukste hebben we wat aan gesleutelt en samengevoegd met dit resultaat.

Veel succes met het maken van de kaartjes
 
Terug
Bovenaan