Leuke tips voor bekendmaking zwangerschap

<p>Toch stiekem al aan het nadenken hoe we het gaan vertellen straks aan directe mensen om ons heen</p><p>Heeft iemand nog leuke originele tips?</p>

Je kan mensen uitjodigen voor 30 seconds avond. Als jij dan moet oplezen noem je ipv het kaartje woorden op ivm zwangerschap, bijv wie zong de hit baby? Welke maand komt er na april (als je bent uitgerekend in mei)? Niet dun maar? Hoe heet het bedje waarin een baby slaapt?
En dan wachten tot het kwartje valt.
Een vriendin deed t ook lief, toen ze me een cadeau gaf voor mijn pasgeboren dochter, kwam er nog een 2e cadeau. Toen ik t uitpakte bleek het een positieve test. 
Zelf gaf ik mijn schoonouders een ingepakte en ingelijste echofoto. En mijn ouders een taart met roze/blauwe muisjes. 

Hi,
Hoeveel weken ben je nu? Ik ben volgende week 4 maanden en heb het zo lang geheim gehouden. Wat ik ga doen is; ik heb op internet een miniatuur flesje gekocht met daarin een briefje. In dat briefje staat bijvoorbeeld jij wordt peetmoeder of jij wordt tante etc. Dat is ook heel leuk

Wij hebben onze ouders allebei een boekje gegeven van nijntje: opa en oma Pluis. Dat was echt een leuk moment. Cadeautje uitpakken, een paar seconden kijken en dan 't kwartje zien vallen. 

Ik had via internet kraskaarten besteld waarbij je zelf iets kunt schrijven en dan de kraslaag eroverheen kunt plakken.
ik had 4 kaarten en over die 4 kaarten had ik gezet: wij worden papa mama.
Was voor mijn broer + vriendin en zus + vriend!

Wij hadden een boekje “brieven aan mijn kleinkind” aan onze ouders gegeven. Heel leuk om te zien hoe ze eerst twijfelen of ze het wel goed begrijpen en hoe dan het kwartje valt haha

Leuke ideeen nu al!
wij moeten nog wel even, zit nu pas op 5+? Schatting was 30 april 2020.
maar ik ben heeeeel erg beroerd, misselijk en duizelig... weet niet hoelang ik het nog stil kan houden...

Terug
Bovenaan