Leuke tips voor bekendmaking zwangerschap

Mijn vriend heeft een mooi ontwerp gemaakt met een baby en een loading balk zeg maar en wat leuke frutsels er om heen en boven wan “opa en oma” en dat op een romper laten drukken ?

Wij hadden ook een boekje voor mijn ouders met een kaart erbij of ze wilden voorlezen als de kleine er is. 
Bij mijn schoonouders hadden we een echo foto meegenomen en een kaart. Maar de echofoto was toch wel wat moeilijk mijn schoonmoeder vroeg of het een maanlandschap was... (ze is al wat ouder, en is ziek). Mijn schoonvader had het daarna wel snel door en vond het super leuk. 

Wij hebben eindelijk bedacht wat we willen!
een wijnfles met gepersonaliseerd etiket erop voor de een.
en voor de ander wordt het hun eerste kleinkind dus hebben we via bol.com het boek besteld: Dan word je opeens opa en oma.
super spannend! Wij willen het volgend weekend gaan vertellen, zou dan zelf op 6+3 zitten.
vind het persoonlijk vroeg, maar ten eerste kan ik echt niet liegen, en wil dat het een verrassing is, zonder dat ze het “vermoeden”

Wij hebben het mijn ouders ook vroeg verteld ongeveer dezelfde periode maar ook omdat ik dacht stel het gaat niet goed, dan wil ik dat ook met mijn ouders delen. Dat was voor mij wel een beetje een criterium wie vertel je het vroeg en wie later... 
uiteindelijk moet je doen waar je je goed bij voelt, en ik kan ook heel slecht liegen, dus anders waren er ook al vermoedens gekomen enzo dus snap het helemaal! 

Ik ga een cake bakken met roze en blauwe vulling, ben benieuwd of het kwartje valt als ze hem open snijden :D

Wat een leuke ideeen lees ik hier zeg!

Wij hadden het perfecte moment uitgekozen. We waren net klaar met verhuizen en hadden de familie uitgenodigd voor een etentje als ‘bedankje voor alle hulp’. We hadden ze allemaal op een iets ander tijdstip laten komen zodat we ze een ‘rondleiding’ konden geven door het nieuwe huis. En zo kwamen ze ook in de ‘studeerkamer’ waar de eerste echo ingelijst stond met de zwangerschapstesten, rompertjes etc. En uiteraard stond de camera aan. Die filmpjes zijn echt heel waardevol en kijk ik nog steeds vaak terug, zo geweldig om die emoties te zien.

Wij hadden net een huisje gekocht en een aantal dagen na het kopen een positieve test in handen. Dus we kwamen aan bij mijn ouders en zodra ze vroegen wat we wilde drinken zei ik dat ik champagne mee had om te drinken (voor mijzelf de jip en janneke variant onder het mom van, ik moet naar huis rijden). Toen ze vroegen waarom vertelde we dat we een huis hadden gekocht. We hadden voor beide een potje verf gekocht, blauw en roze, met een kaartje eromheen met daarop; Lieve opa/oma, kom je helpen? Mijn kamertje moet af zijn voor december! Dus toen we die gaven waren ze wel helemaal verrast.
Helaas heb ik een mk gehad, maar ben ik nu weer zwanger. Dus ook wij zijn weer aan het brainstormen voor een manier om het te vertellen.

Terug
Bovenaan