Leuke uitspraken

Ik moet soms zo lachen om Danique
Ze kan van die leuke uitspraken hebben zoals

Ik was ongesteld en deed een maandverband in mijn onderbroek
Danique.......... mama ook een luier om he?

Of ze zegt ineens   Nee niet doen, vindt mama niet leuk!!  tegen mij hahahaha

Of dan komt mijn moeder langs dan zegt ze "kom maar mee oma ,ga maar zitten op de bank"

Ze zegt ook heel   vaak ik hou van jou heeeeeeeeeeel veel
Dan kan je haar toch opvreten..........

Zo leuk dat ze zo goed gaan praten, vindt het echt helemaal geweldig.

Als mensen nog leuke uitspraken hebben
Kom dan maar op!!!
Altijd leuk om te lezen.

Liefs Ilse mv Danique en Fay

het is idd leuk die uitspraken die ze doen..moet eerlijk zeggen dat ik het vaak weer vergeet (hormonen?)

*die van het maandverband is hier ook al een keer genoemd

* laatst reden we naar de winkel zegt hij opeens vanuit het niets Snoep is lekker

*En afgelopen woensdag was mijn man jarig er stond een cake op tafel waarvan ik dacht dat marek hem zou lusten En oma komt binnen en gaat zitten pakt hij die cake geeft hem aan oma en vraagt Oma lust wel ja?

*laatst had hij gepoept op de wc hoor ik wat is dat Mama kom is En bij het toilet aangekomen vraagt hij wat is dat Ik zeg je hebt gepoept hij opeens goed zo Makek

mira mv marek en ?

Ze worden steeds grappiger.

Behalve drammen heeft Julian van de week  een hele andere benadering gevonden om duidelijk te maken dat hij iets (anders) wil..

Ik zat even achter de pc (forum, uiteraard), hij klimt bij mij op schoot, maar ja, vindt die lettertjes nog lang niet interressant natuurlijk. Kijkt hij me aan en zegt:

Mama, motors kijken is ook leuk hoor!

Hahaha, de wijsneus.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Whahaha, kleine wijsneuzen!

Vanmorgen kregen wij deze te horen:

Ik had net yoghurt in een schaaltje gedaan voor mezelf, Tess wilde namelijk een boterham en geen Hoghurt (vooral niet met peuter muesli). En ze zat net haar boterham weg te werken zegt ze:
"Mama ik heb zóóóó'n trek in Hoghurt! " Tja dan geef je haar die yoghurt maar. Even daarna "Waar gaan we naar toe?" Naar de creche "Ik heb zóóóó'n trek in OMA"
Tja.... trek-zin is ook bijna het zelfde

Er zit genoeg aan oma om op te eten maar we gingen toch echt naar het KDV :)

Zo heeft ze dagelijks zoveel opmerkingen dat je denkt kind waar haal je het vandaan! Heerlijke leeftijd!

groetjes Nanda

Lydia waarschuwde papa vanochtend toen hij de deur uitging: voorzichtig zijn met de sneeuw hoor!

Toen ze niet op schoot mocht terwijl ik achter de pc zat ging ze in een hoekje zitten mokken: dan zoek je het zelf maar uit hoor!

En van de week zingt ze opeens: ik ben verliefd op Leonardo, Leonardo di Caprio! Pak me vast ik wil met je dansen... Ik kan je vertellen: dat klinkt erg eigenwijs!

Tegenwoordig wil aapje ook altiojd iets lekkers, end an heel boos kijken als ik daar niet in trap... maar apie wil dat echt hoor!

Lukas ging laatst met zijn vader boodschappen doen en zei, terwijl hij de gangdeur dicht trok:

IK KOM VAST NOG WEL EENS TERUG

wij hadden geen flauw idee waar dat nou weer vandaan kwam, totdat ik een van zijn favorieten boekjes pakte en het daar in zag staan.

Een andere mooie aktie (kan ook bij rare streken):
We waren aan het wandelen en hij wilde de hele tijd bij papa op zijn nek, maar dat mocht op dat moment niet. Hij gaat zitten, langs de kant van de weg, en zegt:

IK BLIJF HIER!

Ik kan je wel vertellen dat wij het toen niet meer droog hielden!

Annemieke

Leuk onderwerp, daar log ik even voor in. Meestal lees ik alleen maar deze wil ik jullie niet onthouden.

Tieme had zijn spaarpot uit de kast gepakt en rammelde daar heel erg mee, dus ik vraag of hij daar mee op wil houden gaat hij gewoon door. Ik hem nog een keer gewaarschuwd dat ik hem af zou pakken als hij   niet zou stoppen, geeft hij de spaarpot snel aan zijn vader, die hem hoog op de kast zet. Komt ie naar mij, mama dat is niet zo handig hè?

Ik ben momenteel zwanger van de tweede en doe mee aan moeders voor moeders en moet dus in een kan plassen. Mama potje plassen hè? en als ik dan klaar was, goed gedaan mama met een aai over mijn been.

Ik ben benieuwd naar de andere uitspraken want ze zijn zo leuk nu.

groetjes Anke

Hahahaha, leuk hoor om allemaal te lezen.

Tygo zegt heel vaak "dus" achter zijn zinnetjes. Klinkt heel eigenwijs hahahaha
Ook zuchtend "hè" zeggen gebeurt vaak. Ik kan dan m'n lachen niet inhouden.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan