Leuke uitspraken

hahaha geweldig al die uitspraken.

Annique heeft het zinnetje ... same pele he?? ontdekt ( samen spelen)
De hele dag roept ze tegen iedereen SAMEEE PELE HE???
en het leuke ( nou ja leuk??) is dan vooral dat ze de betekenis niet snapt er van.. want vervolgens trekt ze alles naar zich toe en zegt dan... is van Annique! nee nee nee!!

en vanmorgen.. ( het was niet echt een uitspraak eigenlijk) maar toen kwam papa uit de douche lopen.. naar de slaapkamer om zich aan te kleden ( nude ja) hahaha
en toen zat annique heel vies en verafschuwend naar papa te kijken zo van... wat is dat dan????
ze was echt 2 minuten sprakeloos en haar uitdrukking op haar gezicht sprak boekdelen ..
papa werd er zelfs verlegen van en wist zich even geen houding te geven.. erg komisch en dat om 06u smorgens

Haha,geweldig dit!
Delano praat nog niet zoveel,begint net te komen maar heb nog wel een leuke!

manlief is met Delano in gesprek over de 'man'    en de 'vrouw'...
Mijn man begint op een gegeven moment te vragen;
Is oma Alie een man of een vrouw?
Delano; Vwouw
Manlief; Is opa Gerrit een man of een vrouw?
Delano; Man!
Manlief; En Mama,is dat een man of een vrouw?
Delano weer; Vwouw...
Manlief; En Papa?
Delano; een aap!

Whahahahaha!!!
Ik heb hem dat eigenlijk geleerd,er stond een plaatje van een aap in een boekje en zei toen in papa zijn bijzijn uiteraard dat dat papa was,haha.
Nu roept hij overal heel hard waar hij een aap ziet;'papa' !!haha(ook mij   de mac al eens gebeurd!

Groetjes Tanja

Yoëll zei van de week in de auto; mama doe maar even waterwissers aan hoor

Vanavond aan tafel zei hij tegen zn vader; papa ga maar luisteren naar Jell, anders Jell boos worden en das niet gezellig

In de wachtrij bij droomvlucht (van een uur) roept hij; ohhhh oma liet poepie. Wat ze niet deed overigens

Er  staan drie lege  dozen van de duplo in de kamer, de inhoud verspreid over de vloer. Deze heeft Yoëll zojuist  'vakkundig gesorteerd' Haalt zijn vader en zegt; papa ga maar even opruimen je maakt zootie van hé  

En zo zingt hij dagelijks; tel tot 3 dan gaat gebeuren, alles goed en nie fout....

Hmm ik onthou ze allemaal niet eens, kletkoppie

afgelopen zondag had ik elise vroeg op bed gelegd, omdat de vakantie voorbij was en alles weer op tijd uit bed moest

dus haar om 19 uur in bed gelegd nog voordat het een kwartier verder was stond mw in de woonkamer met de mededeling

mama ikke wakker, ik ben uiteslaapt en ging vervolgens doodleuk op de bak zitten

Hoi hoi,

Vanmiddag op de ijsbaan.............

Onze oudste (wordt morgen 5 jr) en haar vriendje zitten even op de slee
die ik vooruit trek terwijl ik schaats.........
We gingen lekker en elke keer hield ik dan in om de slee een slinger te geven
zodat ze dik 180 gr draaien, dikke pret met zijn 2en......

Maar blijkbaar ging het mijn dochter niet hard genoeg.......
ineens roept ze (terwijl wij letterlijk midden op de ijsbaan stonden)

HE SCHAATS EENS HARDER......LEKKER DINGETJE...........

Kwist niet waar ik kijken moest.....

gr diana

Whahaha, ik lig helemaal dubbel! Isis zegt ook aan de lopende band grappige dingen, maar ik ben er zó slecht in als ik dan zomaar zo'n anekdote op moet hoesten... Toch maar een poging:

Het verhaal van Tanja (papa aap!) deed me wel aan Isis denken; Isis zegt vaak voor de grap dat papa een meisje is, want ze weet dat papa dan heel theatraal reageert en dat vindt ze geweldig. Onlangs was ze weer aan het opnoemen: "Isis meisje, mama meisje, Nika meisje" en daarna keek ze al ondeugend naar papa en zei "papa meisje!" Papa begon, zoals altijd, zijn armen in de lucht te gooien en riep "Neeeeheee! Papa is een... JONGETJE!" en daarna zei hij heel terloops, als grapje: "papa jongetje, Isis pannekoek" (waar 'ie dat nou weer vandaan haalde weet ik ook niet, haha).

En ja hoor, de volgende dag noemde mevrouw op: "mama meisje, Isis meisje, Nika meisje, papa.... pannekoek!!"

Nog eentje:  Elke avond wil Isis in bad blijven, en gisteravond had ze papa te pakken. Ze zei "badje blijven?", en papa herhaalde op de automatische piloot "badje blijven, Isis?" Het antwoord van Isis: "okee, afpoken!" (afgesproken)

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Oja, misschien geen grappige uitspraak maar wel een hele lieve: Nika (8,5 maand) zei vandaag haar eerste woordje: mama!!!

Wat is dat leuk om te lezen. Hier liggen we ook regelmatig dubbel bij uitspraken van Janne:

* Laatst zaten we in de auto op weg naar een verjaardag. Ik pakte voorzichtig wat dropstaafjes uit een zakje voor mijn man en mij. Janne had net zelf een stukje peperkoek op. Vraagt ze ineens met haar vingertje omhoog: "mamma, ik wil.... ik wil iets van jou". Haha ze had dus niet door wat we aan het eten waren maar wilde er ook een. Zei nog dat ze het niet lekker zou vinden maar dat wilde ze zelf wel even bepalen, niet dus...
* Op weg naar huis van het kdv was Janne hele verhalen aan het vertellen over mamma's. Dus vroeg ik haar wie haar mamma was. Janne antwoord: "Janne". "Nee wie is jouw mamma?" vroeg ik. Janne" met een grote smile. Zo ging het nog even door, tot ik zei: "je bent mij aan het foppen he?" Zegt Janne heel wijs:" Dat mag wel!"
* Vanochtend kwam Janne me met een kusje wakker maken. Ze weet sinds 2 dagen dat er een baby in mamma's buik zit (ook ik ben zwanger, ja), fluistert ze ineens: "ssssst, baby slaapt in jouw buik!"

Echte smeltmomentjes dus.... Wat is dat toch genieten zeg. Ik vind het heerlijk als ze me vertelt wat ze allemaal op het kdv gedaan heeft...

Groetjes Bregje mv Janne en ?

haha, geweldig om te lezen al die wijsneuzen

Ivar was vorige week met papa en opa en oma in Center Parcs, en bij het horen van alle kindjes die plezier hadden op de wildwaterglijbaan:

"kindjes, ik kom eraan!!"

whahahahaha, het is zo'n snoepie he

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan