leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker GGGRRRRRRR

Ik heb zo de balen van die f*ck belasting hier! Het is lekker druk in de zaak en denk je dus wat verdiend te hebben, krijg ik gisteren 3 (!) van die blauwe enveloppen in de bus: of we voor het einde van het jaar even 10.000 euro willen betalen!!!
En volgens de boekhouder komen er nog 3 bij!
Nu zullen er mensen zeggen: dan heb je het verdiend ook! Dat zal dan wel maar toch.....Maxima hoeft ook geen belasting te betalen en die werkt veel minder hard dan ons gewone burgertjes hoor! Die is dit jaar al tig keer op vakantie geweest VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!!!!

Zo dat wou ik ff kwijt!

Groetjes van Cissy

Oooooow... Ik had voor 2 weken terug een aanslag van 37.000 euro op de deurmat liggen ivm mijn webshop. Toen ik na een acute zenuwinzinking weer van de grond krabbelde toch maar even met schoonvader gebeld die bij de belasting werkt. Belasting had dus zelf een inschatting gemaakt... nou,.. het zou geweldig wezen, maar zoveel verdien ik écht niet met mn shopje hoor hahahahhaa!!!

En dan hebben ze het over de politie die niet je beste vriend is,.. nou, de belasting doet er niet veel aan onder!

Esmé

Hoi Cissy, daar zijn wij helaas ook al 'n paar keer tegenaan gelopen, en wij maar werken, he? Soms lijkt het zo oneerlijk. en hopeloos. Kun je geen bezwaar maken, of uitstel aanvragen? Echt shit voor jullie, zeker nu voor de feestdagen.... Sterkte in ieder geval, Wendy

@Esme: whahaha ja dat zou mooi zijn he? Dan zou je een 2e picasso zijn als je zoveel verdiend dat je 37000 euries moet betalen aan meneer de belasting! Wie weet hebben zij een vooruitziende blik en wordt het ooit nog werkelijkheid voor je! hihi

@ Wendy: uitstel hoeven we gelukkig niet te vragen, we kunnen het wel betalen, maar ik had dat geld heel graag ergens anders aan uit gegeven! Ik vind het altijd zo nutteloos geld uitgeven » » je krijgt er namelijk niets voor terug . Zelfs de man van de belasting zei dat Nederland een van de duurste landen is om te wonen qua belasting betalen.
Ik geloof dat we onze droom om naar Gran Canaria te verhuizen dan toch maar waar moeten gaan maken haha

Groetjes van Cissy

Uh ladies, ik weet wel een goede manier om die belasting naar beneden te krijgen hoor!

Voor de omzetbelasting/vennootschapsbelasting -> dure accountant nemen (brengt veel in rekening, hoge kosten -> minder winst -> minder belasting)

Voor de inkomstenbelasting -> ik zal m'n rekeningnummer even doorgeven, dan kunnen jullie je vermogen naar mij storten. Betaal ik de belasting er wel over oke?

Dit was de tip van tante Nel van zaterag 4 oktober 2008.

Liefs !

Nou hier ook een gefrustreerde belastingbetaler hoor.

De kinderopvangtoeslag is niet confrom de laatste wijziging dus bellen, rara aanslagen krijgen van duizenden euro's. Dus ik het hele boeltje gefaxt op 21-8 belt die snuggerige gister!!!!! op dat hij het niet gehad heeft. Nou ontsla die gast bij die fax zeg!! Ben gister helemaal uit m'n pannetje gegaan toen er gebeld werd door de bd. Maar ja, dat helpt natuurlijk niks dus toen ik dat zelf zei moest hij wel grinniken. Maar ik vond het wel belachelijk dat hij er zoveel tijd overheen liet gaan. Maar goed heb nu alles maar gekopieerd en verstuurd, zucht......

Ik hoop dat het goed komt want alles met elkaar is het toch een hoop centjes wat we nog horen te krijgen..

Nou Cissy en Esmé, succes met de bd.

Groetjes Renske mv Isa en Meike

Jeetje mens, wát een geld! Kan me voorstellen dat je een hartverzakking krijgt, pfff..... Hopelijk valt het bedrag in de volgende enveloppen mee!

Groetjes
Susan

wat een bedrag!!!!!!!!!!

Wij moesten 1000 euro bijbetalen bij de nuon en daar viel ik al flauw van!!!! Een kleppie was kapot vorige jaar van onze ketel waardoor hij een hele tijd heeft lopen stoken?@!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan