leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker GGGRRRRRRR

Ook hier hetzelfde liedje hoor! Die stomme fiscus!!! Ook wij hebben een eigen onderneming en dat is niet altijd even grappig ivm de blauwe brieven... mijn echtgenoot wil het ook niet weten; das jouw pakkie aan zegt ie dan... anders is zijn dag verpest... haha.. ach ja... wie moet dan de methadonbus sponseren zeg ik dan maar weer... hoe pijnlijk het inderdaad ook is... en inderdaad die superopmerking; dan heb je er naar verdiend... tsssssss... daar wordt ik ook altijd zo onwijs moe van... tja ladies, elk nadeel hep ze voordeel....

Gewoon verstand op oneindig. betalen die handel en zo veel mogelijk afschrijven....

Hahahaha, Nelleke, goeie tips, die houden we erin..hahahaha!!!

En verder, zoals je al zei, ik zou willen dat ik het moest betalen, maar het blijft wrang ja!!

Succes met de verwerking! Hihi!

Groetjes Fonske

Bah,wat een hoop geld zeg!
Tja,belasting...
Ik vind het ook altijd zo balen als je je loonstrook krijgt met het prachtige bedrag wat er staat...BRUTO!
Er blijft een stuk minder van over aan het eind van de rit!
Groetjes Tanaj

Grrrr, dat is idd een van de grote nadelen van een eigen onderneming.
Hier nog zo een, iedere keer als er een blauwe envelop op de mat valt krijg
ik de kriebels. Hier moet voor het einde van het jaar nog iets meer betaald zijn,
het komt in de buurt van nog een nulletje erbij.
Niet leuk meer dus.
Groetjes Corine

Whahaha Stephanie: voor 10.00 euries (+alle andere belastingen die wij wel betalen en zij dus ook niet) mogen ze over mij kletsen wat ze willen hoor!!!!! Daar lig ik echt geen nacht wakker van, maar van die 10.000 euro toch wel!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan