Leukste tv programma?

A

Anoniem

Guest

Tja, ik ben gewoon benieuwd naar welke tv programma's onze kindjes kijken.

Ilse vindt de wereld is mooi (met kabouter plop, samson en Gert, piet piraat,etc) leuk. Alleen is de concentratie niet heel lang. Af en toe gaat ze even kijken.
(maar ik moet toegeven als K3 komt gaat ie bij mij ook even harder en dansen we lekker samen...)

En 's avonds natuurlijk sesamstraat!

Waar kijken jullie kindjes naar en welk programma  is er favoriet?

Liefs Jeske (mv Ilse)

De werled is mooi kan Lydia gerust helemaal afkijken, vooral de begintune en Bumba vindt ze erg leuk. En Fifi en haar bloemenvriendjes natuurlijk. De dvd's van Molletje heeft ze ook grote lol om. Maar ze kijkt eigenlijk maar heel weinig.

Kay vind de Teletubbies, Zandkasteel,  en Sesamstraat helemaal het einde. Hij zit dan ademloos de hele uitzending te volgen. Bij de rest van de programmas is de aandacht snel verloren.

Maar laatst was er het efteling theater op  met    Ariel de zeemermin. daar was hij helemaal door gefasineerd. Mensen, muziek en zingen vind hij geweldig interessant!

Esmé mv Kay

Froukje kijkt eigenlijk helemaal nog geen tv... Alleen als ik moet werken en papa oppastdan gaat de tv aan maar dan op zijn programma's (F1), of op animal planet ofzo...
Groetjes, Esther.

Milan kijkt eigenlijk nog maar pas tv. En dan voornamelijk als de tv aanstaat op verzoek van Jorick en dan is favoriet voor Jorick Mega Mindy, Piet Piraat, Zoei Kezzaco, De wereld is mooi. Tja sesamstraat is voor baby's en dus niet voor Jorick en dus krijgt Milan niet de kans om dat te zien, Teletubbies en Tweenies vind Jorick zo af en toe goed.

Jolanda

Jente zijn favoriet is echt BUMBA!

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan