Leukste tv programma?

Ook hier de wereld is mooi. Wel hobbelt hij in het rond en als hij de tune van piet piraat hoort of als er een clip voorbij komt, kruipt hij het liefst in de tv.

Vandaag de cd van de club van sinterklaas gekocht, met oa het nummer 'pieten jumpen'.
Nou mijn pietje hier gaat helemaal los, gaat met een vinger in de lucht staan, kont naar achteren en stampen met zn voetje op de grond HAHAHA
Dus ik zet steeds dat nummer op natuurlijk

laten jullie de tv aanstaan als ze niet kijken dan??

Op zich heb ik liever niet dat Rêve teveel tv kijkt. Ik wil graag dat ze zichzelf vermaakt en aangezien ze er zelf helemaal niet naar taalt gaat het prima zo.

Soms als ze errug moe is maar niet moe genoeg om alweer op bed te gaan dan kijken we 's morgens wel ns eventjes bumba oid met z'n tweetjes en daar kan ze met verbazing naar kijken. En liedjes vindt ze ook leuk.

Esther

als ik eerlijk ben zet ik voor lili nooit de tv aan, deze zal ze in haar leventje nog genoeg zien....

misschien ook wel omdat ik zelf niet graag tv kijk....

Ik zet pas sinds een week of 3 af en toe de tv voor Julian aan. Hij staat eigenlijk altijd uit overdag. Soms laat ik hem naar Teletubbies kijken en soms naar Sesamstraat. Ik vind beide programma's wel educatief en hij vindt het leuk. Hij begint het nu ook te herkennen. Al die andere programma's? Geen idee wanneer dat er op komt of op welke zender...Behalve F1 dan hier ook idd (weet niet meer wie dat ook noemde), daar wordt Julian helemaal rustig van, hihihi. Net zijn vader, want die valt er regelmatig bij in slaap, hahaha!

Ellen mv Julian

Tess is totaal niet geintereseerd in de televisie, alleen als er muziek op is gaat ze wel een staan meedansen maar verder kijkt ze er niet naar.

Liefs sandra

hier met op stip nummer 1

op nummer 2                                                          

en op nummer 3      

groetjes van sandra

Sinds Elize geboren is laat ik Hjerre tv kijken ( wanneer ik haar moet halen, verschonen, flesje geven) Vaak zit hij dan nog in zijn kinderstoel zijn flesje of broodje te eten......( ik weet het tv kijken onder eten..;niet echt opvoedkundig...)
Hjerre vind de teletubbies het leukste, daar kan hij echt naar kijken en voor de rest geniet hij van de tunes en muziekjes die langs komen. Hij gaat dan echt dansen..helemaal geweldig....en ik...ik doe lekker mee ( met of zonder Elize, maar zijn luistert ook al, want ze stopt dan met drinken)

Groejtes Hanneke

hier wordt niet zo heel veel TV gekeken, eigenlijk vooral als ik zelf niet zo fit ben of lui/sloom/moe ben...
dan gaat er of een DVDtje in (soort van Sesamstraat, troetelbeertjes), of Nickelodeon junior, hiervan vindt ie Dora en Blue's CLues erg leuk, maar hij kruipt ook geregeld weer weg om te spelen, en dan komt ie weer even kijken

in het weekend willen we ook nog wel eens lekker met zijn 3-tjes in bed TV kijken, Edwin vindt zelf namelijk Spongebob ook wel leuk

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan