leukste uitspraken

Hebben jullie ook die leuke uitspraken van je kids?

Ik lach me helemaal kapot!!!

mijn dochter heeft inmiddels al gezegd

--- mama ik wil graag een broertje want bij pap heb ik al een zusje, kan je voor mij een broertje kiezen??

--- mama hoe groot is nu de baby???... zo klein? mijn poppie is groter

-- mama als de dokter morgen naar de baby gaat kijken in jou buik, gaan ze dan je buik open ritsen en naar de baby kijken>?

Bij mn vorige zwangerschap was mn zoon (toen bijna 2) het beu, hij klom onder mn kleren om de baby te halen.

Nu (bijna 3) begint het feestje ook al. Hij heeft namelijk het menselijk lichaam en vooral de verschillen ontdekt. Naar z'n tante keek hij heel moeilijk en zei hij plots: "Jij hebt borsten zit er ook melk in? Heb jij ook een baby in de buik?" Die stond even met een mond vol tanden.

Ja, meer dan genoeg!
De meest recente:
' de baby komt er door jouw navel uit' (tuurlijk schat... )
' ik wil een broertje', (maar wat als het geen broertje maar een zusje is?) ' dan stoppen we het terug en wachten we tot het een broertje is geworden' (uhmmm...)
' ik weet de naam al, voor een jongen " Tijn" en voor een meisje " Emma" (weet je ook meteen weer welke kindjes van de creche hij het leukste vindt!)

Geweldig al die uitspraken. Mijn dochter is dan wel 6 jaar maar heeft ook van die uitspraken waarvan je denkt hoe kom je erop. Haar meest recente is:
Mama ik wil liever een zusje maar als het een broertje is dan is dat ook niet erg want dan kan hij niet met mijn speelgoed spelen.
Soms denk ik van ik zou al die uitspraken moeten opschrijven voor later, maar ja dat vergeet ik dan weer

Mijn zoontje van 4 zegt:

Ik hoor de zee mama als we naar het hartje luisteren
Als de baby geboren wordt komt het uit jou mond he hihi
Ik wil een zusje want broertjes pakken mijn speelgoed af Maar hij krijgt een broertje haha

Liefs Rh

Glenn(7) gaf meteen aan dat hij een zusje wilde, want zijn broertje vind hij erg irritant, aldus Glenn.
Na de 20 weken echo komen we thuis en zeggen tegen Glenn. " We hebben goed nieuws!"

"Oh", zegt Glenn ongegeneerd," dan wordt het een meisje!"

Het goede nieuw was natuurlijk dat alles goed was met de baby, maar hij dacht goed nieuws voor hem...een zusje.

Glenn had overigens wel gelijk,hij krijgt zijn zusje!

Terug
Bovenaan