leukste uitspraken

Hahahah leuk he!
Hier die van mij:
Dochter van 2:
- Ze ging boven op me liggen, schrikt ze ineens zegt ze: Dat vind de baby toch wel goed he mama!
- Wat is papa aan het doen??? Die is boven aan het boren, schatje. Ohhh hij moet de baby ook boren he! Dan is die eruit!
- Als ze mee gaat naar het hartje luisteren zegt ze: he dat is een treine tjoeketjoeketjoeke doet de baby!
-Er stond een campingbed op onze kamer van een logetje, ziet ze dit ineens en zegt ze: jeeeeeeee de baby is eruit!!!!

Dochter van 4:
Mama ik wil graag een zusje. Ik ga volgende keer wel effe mee naar de echo dan kan die dokter wel even tegen mij vertellen wat het wordt, jullie willen het niet weten... maar ik wel!

whahahah ja echt geweldig gewoon hahahah ff boren dan komt de baby eruit,, hahahahah die van mij zei vandaag ook weer zo'n mooie, mama het duurt nog zo lang met wachten zal ik aan sinterklaas vragen of de baby eerder komt?

Leuk hè al die opmerkingen. Zo kreeg ik van mijn zoontje van 7 de vraag hoe ik in het begin eigenlijk wist dat er uberhaupt een baby in mijn buik zat. Uhhh.... ga dat maar uitleggen.

aleiyah (morgen 18 maanden) snapt er nog helemaal niks van maar als nathalia( feb 4 jaar) mijn trui omhoog doet om de baby te voelen, komt aleiyah altijd wel ff kusjes geven.

nathalia haar leukste uitspraak:

de vk vroeg of nathalia nog wat tegen de baby wilde zeggen.
nathalia heel droog:

ja dat kan ik wel doen maar hij kan toch niet terug praten! (met andere woorden: wat heeft t voor zin!)

bij de echo kwam eruit dat we een jongen zouden krijgen.
nathalia: had ik gelijk he mama, jij lekker niet! lekker puh!

zo mam, je wordt wel steeds dikker!

nathalia wist ook wel een leuke naam voor haar broertje....
steentje! huh???? ze had een steentje in haar handen en dat vond ze blijkbaar wel leuk ???!!!

tegen papa: ik denk dat de baby geen kadotje krijgt van sinterklaas
hoezo niet? vroeg papa
nou, soms heeft mama wel eens een beetje pijn in haar buik en dat komt door mijn broertje!
(heb soms wel eens banden pijn waadoor ik iets minder hard loop dan normaal en dat merkt ze dan :) )

liefs, do

Terug
Bovenaan