leven en dood

Lees het met tranen in mijn ogen.. jeetje mina wat vreselijk voor jullie ! ik hoop dat jullie heel veel steun en kracht hebben om het verlies te verwerken en tegelijkertijd te genieten van jullie 2de kindje. Het zal zeker dubbel zijn !

Heel veel sterkte en ook heel veel geluk !

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes.

Ik en mijn vriend hebben steun aan elkaar, ik heb al eerder bij PsyQ gelopen en vond dat helemaal niet fijn.
Ik mag wel altijd mijn arts bellen als het nodig is.

Onze agenda is echt heel leeg, geen ziekenhuis afspraken niet 's ochtends je bed uit om op tijd in het ziekenhuis te zijn. Heel vreemd allemaal deze leegte.

Z'n heeerlijke bekkie zal voor altijd een gemis zijn voor ons, maar hij heeft nu geen pijn meer, geen vechtstrijd tegen zijn eigen lichaam en dat doet me goed.

Als deze kleine er is dan zal het nog wel zwaar gaan worden maar mijn vriend en ik komen daar echt door heen, we hebben een jaar lang samen alles gedaan voor ons kindje en ook altijd het beste en we zijn hem nu verloren en nog steeds bij elkaar. Samen staan we sterk.

xxx

Ben eigenlijk een april-mama maar waarschijnlijk word onze 3de ukkie in maart gehaald.
Vandaar dat ik op deze form lees.
Tot ik jou verhaal las en ik je gevoel totaal begrijpt.
Onze kanjer is overleden 1week voor zijn 3de verjaardag aan neuroblastom (ernstige vorm van kinderkanker) Na een jaar ziekenhuis in en uit..heeft die de strijd verloren.. na 3 maanden van zijn overlijden merkte we dat we zwanger waren voor onze 2de en wat was dat dubbel ...
Het is een meisje geworden en daar was ik eigenlijk wel blij om...Maar nu ze 1.5 merken we dat ze verdomd veel op hem lijkt met zijn doen en laten...
We zijn nu 23weken zwanger van onze 3de en dit word een knul...blij maar ook zo dubbel omdat onze kleine meid zoveel op hem lijkt..
Ben blij met onze wonders...Maar Joey* blijft in onze gedachte we staan er mee op en gaan er mee naar bed..
Mis hem zo verschrikkelijk...en dat zal altijd zo blijven ...we zijn nu 2jaar verder en het voelt nog als de dag van gisteren .....

Terug
Bovenaan