Hallo Wanda en de anderen,
Ik maak geen onderscheid of wedstrijd van wie het minste heeft hoor! Je weet zelf maar al te goed of je een beetje hulp kunt gebruiken of niet.
Als jij wat spulletjes goed kan gebruiken ben je meer dan welkom om langs te komen!
Ik ben ook ooit begonnen met mijn man samen met maar 1 studiefinanciering en dat is erg krap. Bovendien, ik heb zoveel dat ik misschien ook meerdere mensen blij kan maken.
Ik wil zelf alleen niet met mijn e-mail of telefoonnummer op internet. Mocht je langs willen komen, kan je mij dan in dit topic een (hotmail) e-mail adres geven? Dan neem ik contact met je op.
Als je liever wacht maakt het ook niet uit hoor. Ik zie wel of je gebruik wilt maken van mijn aanbod. Ik check bijna iedere dag wel even het forum.
Groetjes, en iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!
PS
Ik geef trouwens mijn "gewone" kleding wel altijd aan het goede doel, maar ik vind dat ze hier in H'sum nog heel veel geld vragen in de Kringloop winkel. Als ik weinig geld had, zou ik daar nog niks kunnen halen. Typisch het Gooi misschien?
Mensen die het echt moeilijk hebben en ieder dubbeltje om moeten draaien kunnen vaak ook geen 35 euro missen voor een wieg, of 3 en een halve euro voor een truitje wat ze hier rustig vragen voor 2e hands spullen.