leven onder het minimum?

Hoi,
wij geven die spullen vaak aan de voedselbank. zij zijn natuurlijk eigenlijk bedoeld voor voedsel maar weten vaak precies wie het echt kan gebruiken,
succes

Hallo Wanda en de anderen,

Ik maak geen onderscheid of wedstrijd van wie het minste heeft hoor! Je weet zelf maar al te goed of je een beetje hulp kunt gebruiken of niet.

Als jij wat spulletjes goed kan gebruiken ben je meer dan welkom om langs te komen!

Ik ben ook ooit begonnen met mijn man samen met maar 1 studiefinanciering en dat is erg krap. Bovendien, ik heb zoveel dat ik misschien ook meerdere mensen blij kan maken.

Ik wil zelf alleen niet met mijn e-mail of telefoonnummer op internet. Mocht je langs willen komen, kan je mij dan in dit topic een (hotmail) e-mail adres geven? Dan neem ik contact met je op.

Als je liever wacht maakt het ook niet uit hoor. Ik zie wel of je gebruik wilt maken van mijn aanbod. Ik check bijna iedere dag wel even het forum.

Groetjes, en iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!

PS
Ik geef trouwens mijn "gewone" kleding wel altijd aan het goede doel, maar ik vind dat ze hier in H'sum nog heel veel geld vragen in de Kringloop winkel. Als ik weinig geld had, zou ik daar nog niks kunnen halen. Typisch het Gooi misschien?

Mensen die het echt moeilijk hebben en ieder dubbeltje om moeten draaien kunnen vaak ook geen 35 euro missen voor een wieg, of 3 en een halve euro voor een truitje wat ze hier rustig vragen voor 2e hands spullen.

hoi hoi ingerr

mag ik vragen wat je in de aanbieding hebt?

je mag me wel ff toevoegen op wonderwondergirl@hotmail.com

groetjes

Haai!!!

Mij mag je ook wel toevoegen... wij zijn ook al een tijdje bezig om zwanger te raken..veel geld hebben we niet... ik die altijd zei: Ons kindje heeft alleen maar liefde nodig!! Is natuurlijk ook wel zo...maar met geen geld kom je ook niet echt ver.. ga me nu heel druk maken..
Ik kijk ook al steeds op marktplaats maar dat zijn steeds grote maten..
Ik zelf heb maat s/m ben even groot als jou!
Nieuwe kleren kan ik gewoon niet betalen...
Je zou mij er 10000maaal plezier mee doen, echt!!!!
anja.hiemstra@hotmail.com

Liefs!!

hallo meiden,
ik mail jullie morgen even okee? Ben nu erg moe en ga lekker vroeg slapen.
Groetjes

Hey Inger, super van je meid!!!!  Mensen als jou  zouden er meer moeten zijn.
Bij onze eerste hadden we het ook niet breed, dus was ook erg blij dat ik van een collega een ledikantje kreeg.
Nu met de tweede zitten we al veel ruimer in de financieen.
Hier in Nieuw Zeeland  heb je een speciale instantie waar je  je spulletjes kunt  geven en die geven het dan aan wat minder bedeelde mensen of alleenstaande (tiener) moeders. Das heel fijn, dan weet je zeker dat het bij mensen terecht komt die het echt nodig hebben.

Groetjes Miriam (36+2)

Terug
Bovenaan