Leven voelen baby

Bij mij ook eerste zwangerschap, placenta aan de achterkant en ik voelde ze al vanaf 15 weken heel zachtjes. Het leek toen op een soort vlinders in mijn buik of inderdaad precies je darmen maar toch net niet. Een heel subtiel gevoel waarbij je inderdaad nog zou kunnen denken dat het je darmen zijn. Ik voelde ze meestal 's avonds in bed wanneer ik aan het ontspannen was om te gaan slapen. Morgen ben ik 23 weken en de laatste weken zijn het echte feestjes in mijn buik, vooral 's ochtends wanneer ik net wakker wordt of 's avonds vlak voor het slapengaan ?. Mijn man kan ze ook al sinds een paar weken voelen. 

Mijn placenta zit aan de voorkant, tweede zwangerschap. Bij 13(!?) weken voelde ik hem super goed bewegen, ik heb het zelfs kunnen filmen hoe mijn buik bewoog. Vanaf 14 weken voelde ik helemaal niks meer. Nu vanaf 17 weken voel ik hem alleen midden in de nacht, dan draait hij zich om. Niet een heel sterk gevoel, maar ik blijf ervoor wakker ?
Volgens mijn gynaecoloog had ik het geluk hem te kunnen voelen toen de placenta nog niet zo groot was. Nu moet ik geduld hebben..
Ik hoop dat jij je kindje ook snel voelt. Dat teken van leven geeft gelijk een connectie en daardoor voel je je nog meer zwanger ?

Dankjewel voor jullie reacties!Misschien voel ik hem idd al, maar kan ik het gewoon niet plaatsen… hopelijk wordt het snel duidelijker!

[quote quote=10466207]Het eerste gevoel is ook zo lastig te voelen. Ik kon het vanaf 17 weken voelen. Maar heb me tot 21 weken afgevraagd of het wel de baby was. Ik moest echt half mediterend met mijn voelsprieten naar binnen gaan zitten, en dan kon ik heel soms heeeeeel zachte tikjes op dezelfde plek voelen. Maar het had net zo goed mn darmen kunnen zijn, of en zacht trekkend spiertje of een bloedvat ofzo. Ik voelde het dan en dacht, ooh zou het?? En dan voelde ik het 3 dagen weer niet. Pas boven de 21 weken werden het duidelijke schopjes die ik elke dag regelmatig voelde. [/quote]Precies dit! En toen eind 21 weken schopte die belhamel mij opeens wakker 's ochtends ?

Terug
Bovenaan