Leven voelen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Toen ik zwanger was van de eerste voelde ik hem met 19 weken ongeveer. Kan je het met de tweede eerder voelen?

Gr. Jeannette precies 12 weken zwanger vandaag

*ik kijk er nu al naar uit*

om leven in mijn buik te kunnen voelen...

Nens

Hoi,
Ik heb al twee kinderen, en ben bezig voor een derde..Spannend. lees hier ook wel eens mee.
Bij mijn eerste voelde ik het rond de 18 weken, en de tweede dacht ik echt al met een week of 11 heel licht te voelen. Achteraf klopte dat ook wel. Het waren beide beweeglijke babies!!
Ik vind het het mooiste dat er is...ja toch?
Hopelijk kun jij er ook snel weer van genieten..
Groet RW

Dat kan zeker. Ik had met mijn eerste dat ik ze op 17 weken voelde. Mijn tweede ook toevallig. En mijn derde voelde ik met 13 weken al. Als je weet waar je op moet letten dan voel je eerder wanneer je kindje beweegt!

Groetjes Nova

Hoii,
Demi voelde ik met 17 weken en 4 dagen.   Ben nu ruim 11 weken,heb ik het gevoel dat ik hem of haar ook al heel af en toe voel.Het zijn mijn darmen niet die rommelen af en toe als een gek.Het lijkt net of ik een heel klein tikje tegen mijn buik aan krijg.Weet niet of het kan hoor,ga het aanstaande maandag even navragen dan gaan we voor de echo.Heb trouwens wel een verkleinde baarmoeder,ik heb zelf het idee dat het echt het kindje is maar weet niet of dat nu al kan.
Groet Suus

heej,
ik ben nu 13 weken.. en voel ook aliets... of het de baby is ik wete ht niet..
maar weet wel dat het me darmen niet zijn
meer een soort plop gevoel

Hallo,

Nou dat idee heb ik ook. Vanmiddag leek het net of er iets dwarrelde in mijn buik. Het zijn mijn darmen absoluut niet

Gr. Jeannette precies 12 weken vandaag

Terug
Bovenaan