Leven voelen

Hoi Jeanette,
Jij was toch al bij de vk geweest?Heb je dit toen niet na gevraagd of was het toen nog niet aan de orde?Of haal ik je nou met iemand anders door de war?Als dat zo is sorry,zit hier nog maar een paar dagen.Maar aan de reacties van de andere meiden lijkt het me toch wel mogelijk,ik ga het in ieder geval maandag navragen.
Groetjes Suus

Hoi!

Iedereen zei tegen mij.. de eerste voel je pas met 20 weken. Ik voelde al 'iets' met 15 weken en de vk zei dat dit best mogelijk was. Dat darmen-verhaal vond zij een beetje onzin, normaal voel je je darmen toch ook niet zo diep in je buik? Als je windjes laat, sorry voor het onsmakelijke detail, maar dan voel je toch ook alleen het laatste stukje van je darmen en echt niet het hele stelsel in je buik.
Zij zei dat alle plopjes en bobbeltjes die je voelt al van je kindje zijn en persoonlijk geloof ik haar verhaal ook wel. Het gebeurde niet zo heel vaak, maar af en toe voelde ik echt wel plopjes.
Inmiddels vinden er hele aardverschuivingen plaats als er een lichaamsdeel verplaatst wordt of benen gestrekt worden.. Een belevenis op zich! Maar o zo leuk om mee te maken.. Het is toch een wonder dat we dit als moeders mogen dragen en voelen.. vaders missen toch wel een stukje!

Helemaal met Harma eens.
Ik voelde mijn derde kindje met 9 weken.
De 1e voelde ik met 12 wk, de 2e met 10 weken. En nu 9 weken. Niet zo vreemd.
Het begon met plopjes en aaitjes. Nu is het meet schoppen en duwen.
Ben nu 18 weken.
Iedereen voeld het op een gegeven moment en twijfelt er dan niet meer aan.
Het ligt ook aan de plaats van je placenta. Ligt deze bij je buik aan de voorkant, ja dan kan het wat langer duren voordat je je kindje kan voelen.

Geniet van de beweginkjes!

Monique

Spannend ik ben wel benieuwd. Ik ben nu 13 weken en zit ook echt te wachten tot ik wat ga voelen.
Groetjes Anja

Terug
Bovenaan