leven voelen

Hallo allemaal,

Ik voel nu sinds een paar dagen regelmatig de kleine schoppen. Heerlijk gevoel is dat!! Vond het wel vroeg maar de vlos zei dat het goed kon bij de tweede....Ben nu 15 weken(morgen eigenlijk)

Wie voelt het ook al bewegen????

gr Linda

hallo linda,
ook ik voelde het al bewegen met 12 weken.. paar dagen achter elkaar en nu 2dagen weer niet;)
k vond het ook erg vroeg,maar ook de vk vertelde me dat het echt wel kon! Omdat het me 2e zwangerschap is.. en omdat ik nogal vrij slank ben!
Vind het ook weer een heerlijk gevoel, maar strakkies haha dan gaan we een beetje last krijgen van onze ribben.. tenminste dat had ik wel.. en dan schoppen ze niet meer zo zacht ! hahaa

groetjes
Manuela, byna 14weken

Heerlijk gevoel is het he??

Wij zijn nu morgen 17 weken. Ik heb het ook al eens gevoeld met 13-14 weken.
Nu sinds een paar dagen dat ik het iedere dag wel eventjes voel.
Van mij mag het de hele dag door zijn!! (nu nog wel!!) Het is zo genieten!

Fijne zwangeschap!!

Ik heb zelf twee weken geleden ook voor het eerst leven gevoeld. Dat was met met 15 weken. Ik twijfelde toen heel erg of ik echt ons kindje voelde of dat het wat anders was. Toen ik het een paar dagen later weer voelde en het nu regelmatig voel weet ik het zeker. Bijzonder hoor om het al te voelen. Heb wel even een traantje weggepinkt. Maakt het allemaal heel werkelijk (iets wat bij mij nog niet zo was). Ik heb aan de verloskundige gevraagd wanneer mijn vriend het zou kunnen voelen vanaf de buitenkant en dat zou over ongeveer een maand zijn. Dit is blijkbaar wel afhankelijk van je postuur. Ik heb eeb normaal postuur maar bij vollere vrouwen zou het iets later kunnen zijn. Dat lijkt me ook heel bijzonder om dit samen te kunnen delen. Hij moest trouwens vreselijk lachen om mijn uitleg over wat ik nou echt voelde. Ik heb het uitgelegd dat het voelde alsof je een scheetje laat in bad en dat dat belletje dan langzaam langs je been omhoog kruipt maar dan aan de binnenkant van m'n buik. Ik vond deze omschrijving ook wat apart maar het kwam wel het dichtste bij m'n gevoel haha! :)

Liefs,

Marian

hey ,hey,

Ik dacht dat ik mijn kleine al met 13 weken voelde maar dacht dat dat nog te vroeg was maar als ik het zo lees is het wel mogelijk. Ik voel het af en toe.
Mijn 1e kindje heb ik niet overdreven veel gevoeld het mag van mij nu wel wat meer worden. Lijkt me leuk om dat ook een keer me te maken.

Groeten Marijke 14w 5dg zwanger van nummer 2.

Ik voel ook al enige weken leven. Heerlijk is dat weer, nu tenminste nog wel. Over het algemeen blijft het heerlijk voelen, maar soms....

Onze eerste was ontzettend druk in mijn buik, maar dat geeft wel weer bevestiging dat het wel goed zit. En deze uk kan er ook al weer behoorlijk wat van, ik voel  hem/haar nu alweer verschillende keren per dag, ook als ik gewoon zit.  

Geniet er allemaal lekker van!

Groetjes,
Leeuwtje (18 weken zwanger)

hoi allemaal,

ik had afgelopen donderdag weer een echo i.v.m. een nekplooi meting en tijdens die echo vroeg ik aan die vrouw of het mogenlijk kon zijn dat ik mijn kind al voeld?
ze zijn in eerste instantie dat dit vroeg in de zwangerschap was maar tijdens de echo zagen we dat mijn kind zich een paar keer met beide voeten zich afzetten en je zag hem/haar dan echt van de ene kant van de baarmoeder naar de andere kant gaan.
dus het lijkt mij dat ik dat toch wel moet voelen als hij of zij zich op die manier afzet.

groetjes tineke
13+6

Terug
Bovenaan