leven voelen

hoi allemaal, ik ben best wel een beetje jaloers op jullie. ik ben nu 17 weken en ik heb nog niks gevoeld. ik weet dat dat ook nog niet persee hoeft, maar ik wil t zo graag.
groetjes an

Hoi medezwangere dames

Ik ben nu 18weken +1 dag met mijn eerste en voel sinds 3 weken iets dat op luchtbubbles lijkt.  Rustig merk ik de bewegingen steeds duideliker en  vaker. Mijn placenta ligt achter en ukkie heeft dus alle ruimte om te bewegen - dat beloofd wat voor de kommende maanden.....

Mor 74

Eigenlijk voel ik nog helemaal niets...  
Laatst dacht ik dat ik iets vanbinnen voelde 'kriebelen', maar dat was heel eventjes. En sindsdien radiostilte...
En ik wil zo graag voelen dat ie leeft, lijkt me heerlijk!! Ik ben nu 17 weken zwanger van de 1e, dus het kan natuurlijk dat ik nog n paar weekjes moet wachten...
M'n buik is ook nog heel bescheiden, pas m'n gewone kleding nog.

Dus het 'echte'  werk moet nog een beetje beginnen...

(en geduld is niet echt m'n sterkste kant, hahaha)

Liefz
Liz

Hoihoi meiden,

Ik kom net bij de vk vandaag en die ging naar het hartje luisteren maar het kindje lag ook vreselijk te bewegen, dus vroeg ze of ik het af en toe al voelde. En dat is ook zo, gisterenavond zat ik op de bank en voelde ik een beweginkje en stroomde de tranen in enen over mijn wangen, maar had het al eerder gevoeld dus begreep de tranen niet zo, voor mij wel een bevestiging dat het het kindje idd was........................het wordt ons eerste kindje en ben zaterdag precies 15 weken.

Was allemaal verder weer goed dus ben weer heel blij!! Hahaha!

Groetjes Rimke

nou dames,

eindelijk is het zover vanmorgen voor het eerst echt duidelijk licht plopjes gevoeld.

ik ben zo blij want nu weet ikzeker dat alles echt goed is de kleine.

groetjes tineke

hi,hi,
ook ik voelde vorige week een plopje, het was er maar een maar ik vond hem wel duidelijk!!! sindsdien niets meer gevoeld, moet ik me nu zorgen maken of is dit normaal!!!
ben nu 16 weken.
ben overigs blij als het maandag is, eindelijk het hartje horen, alleen een echo gehad in begin 11e week, zenuwslopend soms....

Terug
Bovenaan