levenslust/erbovenop komen

hoi hoi ik ben kyara verlooren bij 40 weeken en 3 daagen zwangerschap ik lag al in het ziekenhuis me waater was al gebrooken ze zouden me vrijdag morgen gaan inleiden maar donderdag avond om alf 10 kreeg ik een bloeding maar ze legde me aan de ctg kyara hartslag was niet goed ze had het heel benauwt en ze moest er eigelijk zo snel moogelijk uit maar er was toen geen oka beschikbaar en ze waaren met een andere keizersnee beezig dus daar moest ik op wachtendus ik ging uiteindelijk om 12 uur naar de oka ik voelde der nog schopen dus dacht dat is goed toen is ze dus leeveloos gebooren maar ze konden haar hartslag trug brengen en daar na heeft ze nog 8 uur geleeft en is ze in mijn armen gestorven dus ja een fout van het ziekenhuis dit is kyar sitehttp://kyara.vlindersite.nl/daar haal ik heel veel uit als ik  ben ga ik naar haar site en doe ik daar wat aan als je behoefte heb om met andere te praaten kan je ook naar de chat box koomen van www.verlorenvlinders.nl daar ziten alemaal vrouwen die het zelfde heben mee gemaakt en ook en paar die naar verlies weer zwanger zijn kan je je hart luchten mischien help dat een beetje en je hebt dan ook nog www.lieveengeltjes is een mailing lijst geef aar een voor beelt ik heb er heel veel aan dus nou meid heel veel sterkte en met dit kindje kom het goed je andere kindje waakt over je kom goed meid liefs en een knufffffffffff van jolanda

Hoi siraa!

Nadat ik op donderdag een controle heb gehad en alles meer dan goed leek te gaan is de vrijdag erna mijn zoontje overleden. De placenta bleek niet goed meegegroeid...Wel een raar verhaal, want Beau was 60 cm lang en 3895 gram...een grote jongen dus! Maargoed...er zijn volop onderzoeken geweest en dit is wat er uit kwam...een volgende keer gaan ze groeiecho's maken en halen ze een volgend kindje al met 38 weken....als het zo zou mogen zijn, tenminste! Er is dus niet echt een fout in het ziekenhuis gmaakt, omdat ik zo'n grote (gezonde) buik had leek er gewoon niets mis te zijn...

Ik  wil je nog van harte feliciteren met je nieuwe zwangerschap. Ik begrijp dat je je heel veel zorgen maakt, maar probeer er wel van te genieten! Het is zooo bijzonder om zo'n baby in je buik te hebben en deze keer gaat het vast wel goed! Kijk maar naar de statistieken....Wij hebben gewoon heel erg veel pech gehad de laaste keer en we gaan er gewoon vanuit dat het de volgende keer wel goed gaat!

Héél veel succes!!!

Groetjs Brigitte

Terug
Bovenaan